در شهرهایی بزرگ مانند تهران حفظ امنیت خانه یا محل کار به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است. درب های ضد سرقت به دلیل امنیت و مقاومت زیادی که دارد انتخاب بسیار مناسبی برای ایجاد امنیت و آرامش در محل سکونت و محل کار است و به صورت کامل می تواند از ورود سارقان جلوگیری کند. علاوه بر امنیت بالایی که درب ضد سرقت دارد ظاهر زیبای آن می تواند خانه و با محل کار شما را بسیار لوکس و شیک نشان دهد.

فروش درب ضد سرقت در ستارخان تهران

درب ضد سرقت در ستارخان تهران یک انتخاب هوشمند برای ایجاد امنیت محل کار یا زندگی می باشد که به دلیل  وزن بالای آن نسبت به درب های معمولی، مواد با کیفیت که در ساختار بدنه و چهارچوب آن استفاده شده است این درب در برابر هر گونه فشار یا دستکاری مقاوم هستند؛ بنابراین امنیت بالایی را برای شما ایجاد می کنند. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت ترک، ایرانی، پنل، برجسته، کلاسیک و غیره می باشد که بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خود می توانید مدل درب ضد سرقت را انتخاب کنید. همچنین برای راحتی مشتریان ساکن تهران، فروشگاه قالان درب، فروش درب ضد سرقت در ونک تهران و فروش درب ضد سرقت در رسالت تهران فعالیت می کند.

خرید درب ضد سرقت در ستارخان تهران

برای خرید درب ضد سرقت از فروشگاه های معتبر حضوری یا آنلاین خرید کنید تا از کیفیت درب ضد سرقت،قفل و یراق آلات و دستگیره آن مطمئن باشید. همچنین بهتر است خرید خود را از فروشگاه های که بر روی محصولات خود ضمانت و گارانتی کالا ارائه می دهند، خرید درب ضد سرقت را انجام دهید. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت با کیفیت و ضمانت کالا است.

نصب درب ضد سرقت در ستارخان تهران

به منظور اطمینان از امنیت درب ضد سرقت، بهتر است نصب درب ضد سرقت در ستارخان تهران توسط افراد متخصص انجام شود. پس از خرید درب ضد سرقت،کارشناسان مجموعه قالان درب، نصب درب ضد را بدون تخریب برای مشتریان خود انجام می دهند تا خیال آن ها از بابت نصب درست درب ضد سرقت راحت شود.

قیمت درب ضد سرقت در ستارخان تهران

قالان درب به دلیل آن که فروش خود را بدون واسطه انجام می دهد، درب های ضد سرقت با کیفیت را با کمترین سود در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشتریان می توانند متناسب با بودجه و سلیقه خود درب ضد سرقتی را انتخاب کنند که علاوه بر امنیت، زیبایی را برای خانه یا محل کار خود ایجاد کنند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت با نمایندگی درب ضد سرقت در ستارخان تهران یا سایر نمایندگی های درب ضد سرقت مانند درب ضد سرقت در مشهد و یا نمایندگی درب ضد سرقت در شیراز تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت در ستارخان تهران

تعداد لولا و جنس آن: جنس لولوی درب ضد سرقت باید به گونه ای باشد که بتواند وزن درب ضد سرقت را تحمل کند، توجه داشته باشید که درب ضد سرقت باید از حداقل 3 لولا برخوردار باشد.
جنس چهارچوب: باید چهارچوب های برای درب ضد سرقت انتخاب شود که از کیفیت بالایی ساخته شده باشد.
تعیین بودجه: به دلیل آن که درب های ضد سرقت در مدل های متنوعی وجود دارد بهتر است برای آسان تر شدن انتخاب خود ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کنید و پس از آن متناسب با سلیقه خود درب ضد سرقت را انتخاب کنید.
کیفیت قفل و یراق آلات: یکی از فاکتورهای مهم که می تواند در امنیت درب ضد سرقت تاثیر به سزایی بگذارد کیفیت قفل و یراق آلات است؛ بنابراین در هنگام خرید از کیفیت قفل و یراق آلات مطمئن شوید.
سوالات متداول
ضخامت چهارچوب درب ضد سرقت باید به چه میزان باشد؟
چهارچوب درب های ضد سرقت باید حداقل 1.5 میلی متر ضخامت داشته باشند.
قیمت درب ضد سرقت چه میزان است؟

برای درب ضد سرقت نمی توان قیمت مشخصی در نظر گرفت با توجه به عواملی مانند نوع روکش درب ضد سرقت، نوع قفل و دستگیره درب ضد سرقت، کشور تولید کننده درب ضد سرقت قیمت متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود.

معمولا ابعاد استاندارد برای درب ضد سرقت تک لنگه چه میزان است؟

برای درب تک لنگه معمولا ابعاد 210 در 110 ساننتی متر در نظر گرفته می شود.