مقایسه درب ضد سرقت با معمولی

در مقایسه با درب های معمولی ایمنی درب ضد سرقت بسیار بالا می باشد به این مفهوم که امکان اهرم کردن درب در بیشتر موارد غیرممکن است و چون از یک لایه ورقه فولادی در ساخت داخلی درب استفاده می شود، امکان شکستن درب وجود ندارد و همانطور که از نام درب ضد سرقت مشخص است این دربها بسیار ایمن هستند به طوری که این درب های چوبی قابل مقایسه با سایر درب ها مانند درب ورودی و درب ساختمان که دارای نرده های حفاظتی می باشند نیست.

یکی از شاخص ترین تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولی، ایمنی و امنیت به مراتب بیشتر و بالاتر این درب ها می باشد که هم در ساختار درب و هم در استفاده از نوع ابزار و یراق مورد استفاده قرار گرفته، کاملاً مشهود و مشخص است که در درب های  ضد سرقت برخلاف درب های معمولی یا درب های چوبی که فقط از چوب ساخته می شوند در میان دو رویه لنگه درب ضد سرقت از ورق فولادی جهت جلوگیری از شکستن و سوراخ شدن درب استفاده می شود.

شاخص های استفاده شده در ساخت درب های ضد سرقت آنها را عایق صوتی و حرارتی نموده است و در صورت نیاز به ایمنی بیشتر قابلیت تجهیز این درب ها با وسایل امنیتی جانبی دیگر وجود دارد و این در صورتی است که در رابطه با درب های معمولی این قابلیت های ویژه وجود ندارد و همین امر سبب ایمنی بیشتر این درب ها نسبت به انواع درب های معمولی شده است.

امروزه درب های ضد سرقت به یکی از ابزار آلات بسیار پرطرفدار در ساختمان سازی مبدل شده اند و دارای تکنولوژی ساخت متفاوتی با درب ها معمولی هستند، در برخی از آن ها حتی از وسايل هوشمند مانند حس گر ها و قابلیت های لمسی استفاده و دارای خصوصیت های خاصی هستند که سبب می شود مقاومت بالاتری را در امکان باز شدن داشته باشند و در شهرهایی مانند تهران که تعداد آپارتمان ها زیاد است، درب ضد سرقت در تهران  ایمنی بالاتری را برای آپارتمان به وجود می آورند.

درب های معمولی ساختمان معمولاً از چوب ماسیو یا ام دي اف تولید می شوند و هنگامی که درب ورودی ساختمان از چوب ماسیو یا همان چوب الواری درخت تولید شود با توجه به کیفیت چوب مورد استفاده از روکش همان چوب برای سطح بیرونی استفاده می کنند. رنگ پلی استر یا نیم پلی استر یا پست پلیش برای زیبایی استفاده می شود که این رنگ بسته به نظر مشتری دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *