بررسی یراق آلات درب ساختمان

بررسی یراق آلات درب ساختمان

انواع یراق آلات

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ین محصول در انواع مختلفی تولید شده که هر یک کاربرد خاص خود را دارد. لولا، جک، ریل، پیچ و دستگیره از پرکاربرد ترین انواع یراق آلات است. غالب استفاده از یراق آلات ساختمانی مربوط به در کابینت و درب ها می باشد.

لولا

لولا یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین انواع یراق آلات است که خود در انواع مختلفی تولید شده و برای مصارفی همچون انواع درب، کمد و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفتیم لولا دارای انواع مختلفی است که برخی از آنها با کمک 2 و برخی دیگر با کمک 4 پیچ به صفحه اصلی اتصال می یابند. برخی از نمونه های لولا ها صورت آرام بند بوده و برخی دیگر به شکل پمپی هستند.

لولا گازور ساده، لولا گازور توکار، لولا گازور ساده کلیپسی، لولا گازور ساده پمپی، لولا گازور توکار، لولا گازور ساده پمپی، لولا گازور توکار پمپی کلیپسی و لولا گازور 180 درجه پمپی از نمونه های دیگر لولاهای قابل استفاده در خصوص کابینت ها می باشند و همچنین لازم به ذکر است که لولاهای آلومینیومی، سرنیزه ای، دوجداره و غیره از دیگر انواع لولا ها می باشند.

جک

جک از دیگر یراق آلات پر مصرف صنعت ساختمان سازی است که در ساخت کابینت و درب کاربرد فراوان دارند. این نوع یراق نیز دارای انواع مختلفی همچون جک های گازی، جک پمپی، جک معمولی، جک آرام بند و غیره می باشد. جک های پمپی که با عنوان دیگر جک های گازی نیز در صنعت ساختمان سازی معروف هستند از پر مصرف ترین انواع جک ها در ساخت کابینت می باشند که موجب آرام و نرم بسته شدن درب کابینت می شود. دوام بالاتر نسبت به جک های معمولی، عدم نیاز به قطعات اضافی در روند نصب و استحکام زیاد از مهمترین مزیت ها و ویژگی های مهم این جک ها می باشد.

ریل

این نوع یراق آلات در جهت باز و بسته کردن درب های کشویی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. ریل های کشویی به طور کلی در دو دسته ریل های معمولی و ریل های ساچمه ای دسته بندی می شوند و نوع ریل های ساچمه ای خود در دو نوع دو تکه ای و سه تکه ای دسته بندی می شوند. ریل های ساچمه ای غالبا در اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند و از ویژگی های خاصی همچون قیمت بیشتر، حرکت روان تر نسبت به نمونه های معمولی و کاربرد بسیار بیشتر برخوردار هستند.

دستگیره

دستگیره نیز از دیگر انواع پرکاربرد یراق آلات است که در ساخت انواع کابینت، کمد و درب کاربرد دارد. دستگیره ها انواع مختلفی داشته که بر اساس نوع کاربرد میتوانید انواع آنها را تهیه کنید. دستگیره پلاک، روزت، توپی، ضربه ای و غیره نمونه ای از انواع دستگیره ها هستند که در ساخت درب مورد استفاده قرار میگیرند.

قفل

این نوع یراق آلات در ساخت درب کاربرد دارند و امروزه در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در حالت کلی قفل هایی که برای درب حیاط، درب ورودی ساختمان و قفل های درب های داخلی ساختمان کاربرد دارند هر یک با دیگری متفاوت هستند که مزایای قفل و دستگیره دیجیتال از قفل های دیگر بیشتر می باشد.

قیمت یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات شامل لولا، قفل، دستگیره، جک و  ریل می باشد که قیمت آن به فاکتورهای مختف از جمله جنس و کیفیت براق آلات و کشور سازنده آن بستگی دارد. برای خرید انواع محصولات یراق آلات به نمایندگی های قالان درب مانند نمایندگی درب ضد سرقت در شیراز و نمایندگی درب ضد سرقت در مشهد مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر از قیمت یراق آلات با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین این شرکت خدمات نصب درب ضد سرقت در کرج و خدمات نصب درب ضد سرقت در تهران را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *