عایق یندی درب ضد سرقت

آب بندی درب های ضد سرقت چگونه انجام می شود؟

استفاده از درب های ضد سرقت آب بندی شده می تواند از ورود رطوبت، حرارت و آلودگی صوتی به محل کار یا منزل شخصی جلوگیری کند. بکار گیری این درب ها میران مصرف انرژی به صورت قابل توجهی کاهش می دهد و سبب افزایش امنیت و آرامش خانه شما می شود. برای آشنایی بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از درب های ضد سرقت آب بندی شده

امروزه شرکت های مطرح تولید کننده درب ضد سرقت، درب های ضد سرقت آب بندی شده تولید می کنند و یکی از ویژگی های اساسی درب های ضد سرقت خاصیت محکم بودن و ضد آب بودن آن ها است؛ در واقع ورود آب به آن تقریبا غیر ممکن است. در ساختار درزگیر این درب ها به گونه ای است که از یک نوار محدب ضد ضربه و ضد آب تشکیل شده است. همچنین این درب ها به گونه ای ساخته شده است که عایق مناسبی برای سرما، گرما و صدا است. درب های ضد سرقت آب بندی شده به دلیل امنیت بالا، کیفیت زیاد و زیبایی سبب محبوبیت آن در بین ساختمان سازان و انبوه سازان شده است. به طور خلاصه دلایل اهمیت آب بندی کردن درب های ضد سرقت عبارتند از :
• عایق سرما و گرما
• جلوگیری از آلودگی صوتی
• صرفه جویی در مصرف انرژی

آب بندی یا عایق بندی درب ضد سرقت

معمولا برای عایق بندی شدن درب ها از پشم سنگ استفاده می کنند، زمانی که ساختار درب آب بندی شده باشد می تواند از نفوذ رطوبت و آب و همچنین از نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری کند. در واقع می توان به میزان قابل توجهی در هزینه انرژی صرفه جویی کرد.
پشم نسوز به دلیل بالا بودن نقطه ذوب انتخاب بسیار مناسبی برای عایق کردن درب های ضد سرقت و جلوگیری از ورود گرما و سرما است .برای کاهش آلودگی صوتی در ساختار درب از مواد اکوستیک استفاده شده است، فوم اکوستیک به خوبی می تواند از سر و صدا جلوگیری کند که خوشبختانه هزینه بسیار بالایی ندارد. برای عایق بودن در برابر رطوبت و آب از رنگ های پلیمری و رنگ های کوره ای استفاده می شود همچنین این رنگ ها لایه های ضخیم تری هستند که خاصیت عایق بودن صدا را نیز دارد. روکش های به کار رفته در ساخت درب های ضد سرقت معمولا از استیل یا چوب استفاده شده است که از نفوذ آب، صدا، گرما و سرما جلوگیری می کند؛بنابراین در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مانند تهران و کرج، خرید درب ضد سرقت در تهران و خرید درب ضد سرقت در کرج می تواند بسیار در کاهش هزینه ها و جلوگیری از سر وصدا بسیار کمک کند.

اقدامات لازم برای آب بندی درب سرقت

گام اول: باید چوب درب ضد سرقت ضد آب شود برای این کار لازم است ترکیبی از پلی اورتان و روغن های طبیعی درست کرده و با یک برس بر تمام قسمت های درب آغشته کنید و پس از آن باید صبر کنید تا سطح چوب کاملا خشک شود، پلی اورتان به کاربرد شده در سطح چوب مانع از نفوذ آب می شود.
گام دوم: استفاده از درزگیر برای آب بندی درب ضد سرقت است. از مواد پلیمری و پلاستیکی در درزگیر های درب های ضد سرقت استفاده می شوند. درزگیرهایی که برای درب ضد سرقت ساخته می شوند معمولا قطورتر هستند و از انعطاف کمتری برخوردار هستند، درزگیرها معمولا به صورت نیم حلالی یا مستطیلی متناسب با چهاچوب درب های ضد سرقت تولید می شوند. همچنین درزگیرهای درب ضد سرقت در دو مدل فشاری و چسبی تولید می شود که نصب آن ها به آسانی صورت می گیرد.

مزایای درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت در شیراز، درب ضد سرقت در مشهد و  سایر شهرهای بزرگ، بسیار مورد طرفدار انبوه سازان و ساختمان سازان قرار گرفته است که برای پاسخ گو بودن به نیازهای مشتریان درب های ضد سرقت با تنوع زیاد و با کیفیت باورکردنی تولید شده است. برخی از ویژگی های اساسی درب ضد سرقت عبارتند از:
• عایق آب ، صدا و گرما
• امنیت بالا و امکان نصب قفل های دیجیتال
• نصب راحت
• شیک و زیبا( تنوع در رنگ)
• خاصیت ضد ضربه و مقاوم بودن در برابر هر گونه فشار
• امکان نصب دزدگیر

آب بندی درب ضد سرقت

برای کاهش مصرف انرژی، یکی از بهترین راهکارها استفاده از درب های ضد سرقت آب بندی شده است که از نفوذ گرما، سرما و صدا جلوگیری می کند. شرکت قالان درب ارائه دهنده مدل های متنوع درب های ضد سرقت با کیفیت بالا با ضمانت و مرجوعیت کالا است که برای راحتی مشتریان در نمایندگی های مختلف مانند درب ضد سرقت در اصفهان خدمات خود را ارائه می دهد. تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت، خانه یا محل کار شما را از سرما و گرما محافظت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *