قفل هوشمند درب ضد سرقت

نحوه عملکرد درب ضد سرقت کارتی چگونه است؟

با پیشرفت فن آوری بسیاری از وسایل و محصولاتی که استفاده می کنیم هوشند و دیجیتالی می شوند. قفل های دیجیتالی یکی از فن اوری های جدید و کاربردی است که امروزه بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند. نصب قفل های هوشمند بر روی درب های ضد سرقت می تواند امنیت این درب ها به صورت قابل توجهی افزایش دهد. برای آشنایی بیشتر از مزایای درب ضد سرقت کارتی، نحوه عملکرد درب های ضد سرقت کارتی و انواع کارت های درب ضد سرقت در ادامه همراه ما باشید.

مزایای درب ضد سرقت کارتی

قفل هوشمد کارتی، قفل هوشمند رمزدار و قفل هوشمند اثر انگشتی سه نوع از قفل های دیجیتال هستند که درب های ضد سرقت نصب می شوند. در این قسمت به برررسی مزایای استفاده از قفل های دیجیتال کارتی بر درب های ضد سرقت می پردازیم:

امنیت و حفاظت بالا

برای افزایش امنیت در شهرهای پرجمعیت مانند تهران خرید درب ضد سرقت در تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع با استفاده از قفل های دیجیتال کارتی که بر درب هاب ضد سرقت نصب می شود، می تواند امنیت خانه یا محل کار در شهرهای بزرگ را افزایش داد. این قفل ها به دلیل امنیت زیادی که دارد در هتل ها و شرکت های بزرگ بسیار پر طرفدار هستند و به قفل های هتلی نیز شناخته شده اند. در واقع با این کارت های هوشمند می توان ورود و خروج افراد را کنترل کرد و امکان استفاده از آن فقط برای افراد خاصی است. بنابراین خرید درب ضد سرقت در مشهد برای حفظ امنیت مسافران بسیار ضروری است.

عدم نیاز به کلید

با وجود قفل های دیجیتال دیگر نیاز به حمل کلیدهای مکانیکی نیست که این یکی از مهم ترین و پرکاربردی ترین ویژگی قفل های دیجیتال است.

قفل شدن درب به صورت خودکار

در این نوع درب های ضد سرقت هنگام بسته شده درب، درب به صورت اتوماتیک قفل می شوند و دیگر نیازی به قفل کردن آن نیست.

ظاهر شیک

وجود قفل های هوشند کارتی بر روی درب ضد سرقت، تاثیر مثبتی بر زیبایی درب و خانه شما خواهد داشت.

چگونگی عملکرد قفل کارتی درب ضد سرقت

تراشه هایی که بر روی کارت های هوشمند تعبیه شده است به صوررتی است که می توان اطلاعات را بر روی آن ذخیره کرد. به عنوان مثال زمانی که برای قفل هوشمندی، کارت صادر می شود در واقع اطلاعات کارت از طریق سیگنال های رادیویی بر قفل درب ضد سرقت ذخیره می شود و در هنگام باز کردن اگر اطلاعات ذخیره شده با اطلاعات تراشه منطبق باشد اجازه دسترسی به افراد را خواهد داد، این موارد از مزایای قفل و دستگیره دیجیتال است.

انواع کارت های مورد استقاده در درب ضد سرقت

کارتSMART CARD، swip، RFIDو nfc از جمله کارت های هوشمندی هستند که بر روی درب های ضد سرقت استفاده می شوند. در کارت های swip در صورتی که اطلاعات به صورت کامل منطبق باشد درب باز می شود و یک سیستم ذخیره اطلاعات به صورت دقیق وجود دارد. کارت های SMART CARD ویژگی که دارد که یک طرف آن حالت چسبندگی دارد و از گم شدن کارت جلوگیری می کند. کارت nfc به دلیل امنیت فوق العاده ای که دارد، قیمت بسیار بیشتری از کارت های هوشمند دیگر دارد و از یک سیستم با فرکانس بسیار قوی تشکیل شده است که در سیستم های بدون تماس استفاده می شود. از بین کارت های هوشمند کارت RFID بسیار پر طرفدار هستند به دلیل آن که امکان کپی برداشتن از آن وجود ندارد و در هنگام باز کردن درب نیازی به تماس مستقیم با کارت نیست.

نصب قفل دیجیتال بر درب های ضد سرقت

برای نصب قفل دیجیتال لازم است که نکات زیر توجه کنید:

  • ضخامت درب های ضد سرقت باید بین 3.5 تا 9 سانتی متر باشد تا بتوان بر روی آن قفل های دیجیتال را نصب کرد.
  • حداقل فاصل لبه در تا برجستگی های در باید 12 سانتی متر باشد.
  • از مرکز درب نباید طول شفت خارج شود.

قیمت درب ضد سرقت کارتی

قیمت درب ضد سرقت کارتی به میزان کیفیت قفل کارتی، جنس و کیفیت درب ضد سرقت، نوع برند آن بستگی دارد. شرکت قالان درب ارائه دهنده درب های ضد سرقت کارتی با بهترین قیمت می باشد. با خرید این محصول می توان امنیت خانه یا محل کار خود را دو چندان کنید و ظاهر زیبا و مدرن برای آپارتمان ها یا مراکز تجاری ایحاد کنید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت درب ضد سرقت در کرج و درب ضد سرقت در شیراز با نمایندگی قالان درب تماس بگیرید. از خدمات دیگر ارائه شده در این شرکت می توان به خدمات نصب درب ضد سرقت در کرمان و سایر شهرستان ها اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *