ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

آشنایی با ابعاد استاندارد انواع درب ضد سرقت

اندازه درب ضد سرقت نسبت به نوع آن ابعاد متفاوت دارند. درب لابی، درب تک لنگه، درب یک و نیم لنگه، درب دو لنگه ، درب ترک ، ایرانی در سایزهای استاندارد متفاوت تولید می شود. در ادامه با اندازه استاندارد هر کدام بیشتر آشنا خواهیم شد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت تک لنگه

اندازه استاندارد درب ضد سرقت تک لنگه در ارتفاع 210 و طول 105 تا 110 سانتی متر در نظر  گرفته می شود و قطر چهارچوب درب 18 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

درب های ضد سرقت یک و نیم لنگه انتخاب بسیار مناسبی برای ورودی آپارتمان ها هستند و اندازه استانداردی که برای این درب ها در نظر گرفته می شود در ارتفاع 210 و طول 130 در نظر گرفته می شود.

 ابعاد استاندارد درب ضد سرقت دولنگه

برای درب لابی که سایز بزرگ تری دارد معمولا از درب های ضد سرقت دو لنگه استفاده می شود. معمولا درب های ضد سرقت دو لنگه در طول 217 و طول 180 سانتی متر تولید می شود. حداکثر طولی که برای درب ضد سرقت می شود در نظر گرفت 2 متر است، اگر ورودی ساختمان بزرگ تر از 2 متر باشد، باید در اندازه سفارشی ساخته شود. نکته دیگر چون سایز درب های ضد سرقت دو لنگه بزرگ است نصب انواع درب ضد سرقت دو لنگه  سخت تر است و باید توسط متخصص این حوزه انجام شود. برای نصب درب ضد سرقت در کرمان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت بالا در جهان بسیار طرفدار دارند. اندازه استاندارد درب ضد سرقت ترک بیشتر از درب های ضد سرقت ایرانی و چینی است و معمولا این درب ها در ازتفاع 210 و طول 115 سانتی متر تولید می شود.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی معمولا در سایز استاندارد ۲۱۰×۱۰۵ سانتیمتر اولید می شود. خوشبختانه درب ضد سرقت ایرانی در کیفیت بالا و قیمت کمتر درب ضد سرقت ترک در بازار ارائه می شود. مزیت دیگر درب ضد سرقت ایرانی که خریداران می توانند با اندازه مورد نظر خود درب ضد سرقت را سفارش دهند. اما توجه داشته باشید که درب ضد سرقت اگر از ارتفاع 230 و طول 110 بیشتر باشد،چون درب ضد سرقت سنگین می شود،سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.
در جدول زیر به طور خلاصه به ابعاد درب ضد سرقت اشاره شده است:
ابعاد استاندارد درب ضد سرقت نوع درب ضد سرقت
                                                                                                                      210×105 درب ضد سرقت تک لنگه
210×130 درب ضد سرقت یک و نیم لنگه
217×۱80 درب ضد سرقت دو لنگه
210×115 درب ضد سرقت ایرانی
210×105 درب ضد سرقت ایرانی

نکات مهم در مورد ابعاد درب ضد سرقت

تعیین جهت بازشو درب ضد سرقت:

هنگام اندازه گیری درب ضد سرقت به جهت بازشو درب توجه کنید.

اندازه گیری دقیق اندازه درب ضد سرقت:

ابعاد درب ضد سرقت باید به صورت بسیار دقیق اندازه گیری شود ، بهتر است این کار توسط کارشناسان انجام شود تا میزان خطا به حداقل برسد.

توجه به شکاف درب ضد سرقت و چهارچوب:

به شکاف درب ضد سرقت و چهارچوب توجه کنید، باید تا حدامکان این شکاف را کاهش دهید و از یک فوم برای شکاف استفاده کنید. در واقع هر چه شکاف کم تر باشد، عایق بودن درب ضد سرقت در برابر صدا افزایش می یابد.

اهمیت اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت باید به صورت بسیار دقیق توسط متخصصان این حوزه انجام شود. اگر این کار با دقت انجام نشود، سبب می شود درب ضد سرقت به راحتی باز و بسته نشود . علاوه بر آن سبب آسیب به کفپوش ها می شود. همچننین نصب درب ضد سرقت باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود تا از نصب درست آن مطمئن شوید. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت است که نصب درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در شیراز را انجام می دهد.
خدمات دیگر : نصب درب ضد سرقت در کرج
سوالات متداول:
آیا برای درب ضد سرقت یک اندازه مشخص وجود دارد؟ خیر درب ضد سرقت نسبت به نوع و کشور تولید کننده اندازه استاندارد متفاوتی دارد.
آیا درب ضد سرقت را می توان بر روی چهارچوب قدیمی نصب کرد ؟ بله در صورتی که چهارچوب در اندازه 205×97 سانتی متر باشد ، امکان نصب بدون تعویض چهارچوب وجود دارد.
اگر اندازه مورد نظردرب ضد سرقت در ابعاد استاندارد نباشدچه راهکاری وجود دارد؟
در این صورت باید درب ضد سرقت را در اندازه سفارشی، سفارش داد، برای اطلاعات بیشتر با قالان درب تماس بگیرید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *