درب ضد سرقت دو لنگه

انواع درب ضد سرقت دو لنگه

درب های ضد سرقت دو لنگه یکی از پرکاربردی ترین درب ها برای ورودی ساختمان و لابی است که در در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار ارائه می شود. برای آگاهی از انواع مدل درب های ضد سرقت، ابعاد استاندارد و مشخصات آن همراه ما باشید.

انواع مدل درب ضد سرقت دو لنگه

درب دو لنگه ضد سرقت معمولا برای درب ورودی آپارتمان یا درب لابی استفاده می شود. این درب ها معمولا بر اساس جنس رویه( فلزی یا چوبی)، نوع یراق آلات و کشور تولید کننده تقسیم بندی می شود. برخی از مهم ترین مدل های درب ضد سرقت دو لنگه عبارتند از:

درب ضد سرقت دو لنگه چوبی

در این درب های ضد سرقت دو لنگه از رویه چوبی با رنگ پلی استر با کیفیت بالا استفاده شده است که انتخاب بسیار مناسب و شیک برای درب ورودی آپارتمان است. اگر بر روی درب های ضد سرقت کتیبه باشد پشت آن لایه ای سی ان سی استفاده می شود و برای افزایش امنیت از قفل های محکمی پشت درب استفاده می شود.

درب ضد سرقت دو لنگه فلزی

در این درب های ضد سرقت از رویه های فلزی به جای رویه های چوبی استفاده شده است. درب ها ضد سرقت فلزی نسبت به درب های ضد سرقت چوبی قیمت مناسب تری دارند و گزینه بسیار مناسبی برای درب ویلا ها و باغ ها است.

درب ضد سرقت دو لنگه ترک

درب ضد سرقت ترک دو لنگه محصولی است که در تمام جهان مشتری دارد و از کیفیت، زیبایی و امنیت زیادی برخوردار است که در ابعاد استاندارد تولید می شود و به کشورهای مختلف ارسال می شود.

درب ضد سرقت دو لنگه چینی

درب های ضد سرقت چینی بسیار سبک و دارای چهارچوب تخت هستند و نسبت به درب های ضد سرقت ایرانی و ترک با قیمت مناسب تر در بازار عرضه می شوند ولی نسبت به محصولات دیگر از کیفیت کمتری برخوردار هستند.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

ارتفاع 215 سانتی متر و عرض 270 سانتی متر ابعاد درب ضد سرقت استانداردی است که معمولا برای درب های دو لنگه در نظر گرفته می شود، البته مشتریان می توانند درب های ضد سرقت دو لنگه را در ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهند.

درب های ضد سرقت دو لنگه چه ویژگی دارد؟

جنس رویه ای که بر درب های ضد سرقت دو لنگه استفاده می شود معمولا از نوع چوب، فلزی یا پی وی سی است. درب های ضد سرقت در طرح های ساده یا کتیبه ای در رنگ های مختلف بر اساس سلیقه مشتری تولید می شود. قفل های امنیتی با کیفیت بالا بر آن نصب شده است و عایق صدا و گرما هستند. همچنین درب های ضد سرقت دو لنگه در اندازه مورد نظر مشتریان قابل سفارش است. در شهرهای پرجمعیت و پر سر و صدا مانند شیراز و مشهد استفاده از درب ضد سرقت انتخاب بسیار مناسبی است، با استفاده از درب ضد سرقت در شیراز  و درب ضد سرقت در مشهد خیال مشتریان از لحاظ امنیت خانه یا محل کار آسوده خواهد شد.

قیمت در ضد سرقت دو لنگه

ابعاد درب، جنس رویه، کیفیت محصول، نوع یراق آلات ، داشتن گارانتی و کشور تولیدکننده عواملی هستند که بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر دارد. به عنوان مثال درب های ضد سرقت دو لنگه که تولید داخل کشور هستند نسبت به محصولات ترک قیمت کم تری دارند یا اگر بخواهید درب های ضد سرقت را در اندازه گیری های دلخواه خود سفارش دهید، قیمت آن افزایش می یابد. شرکت قالان درب ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت دو لنگه و تک لنگه با کیفیت بالا در ایران که در شهرهای مختلف ایران نمایندگی فعال دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر  با کارشناسان ما در شعب مختلف مانند نمایندگی درب ضد سرقت در تهران یا نمایندگی درب ضد سرقت در کرج در ارتباط باشید.  از خدمات دیگر قالان درب می توان به نصب درب ضد سرقت در کرمان نیز اشاره کرد.
سوالات متداول
1. وزن درب های ضد سرقت چه قدر است؟
درب های معمولی معمولا 40 کلیوگرم هستند ولی درب های ضد سرقت سنگین تر هستند و به طور متوسط وزن آن ها ، 100 کیلوگرم است.
2. چه قدر طول می کشد تا درب ضد سرقت سفارش داده شده تحویل مشتری داده شود؟ به طور میانگین 5 الی 6 هفته طول می کشد تا درب تحویل مشتری داده شود.
3. ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه و یک و نیم لنگه چه قدر است؟
ابعاد استانداردی که معمولا درب دو لنگه در نظر گرفته می شود 270 در 215 سانتی متر است و ابعاد استانداردی برای درب یک و نیم لنگه 210 در 130 سانتی متر است اما با توجه به نیاز مشتریان این ابعاد قابل تغییر است.
4. درب ضد سرقت دو لنگه معمولا کجا استفاده می شوند؟
درب های ضد سرقت دو لنگه، گزینه بسیار مناسبی برای درب لابی است و به دلیل زیبایی، امنیت و کیفیت بالایی که دارد، نظر انبوه سازان و ساختمان سازان را به خود جلب کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *