قفل و یراق آلات درب ضد سرقت

آشنایی با انواع یراق آلات

استفاده از درب ضد سرقت یک تجهیزات مهم امنیتی برای خانه یا محل کار محسوب می شود که نفوذ سارقان به داخل ساختمان را به شدت کاهش می دهد. برای افزایش ضریب امنیت درب ضد سرقت باید از یراق آلات باکیفیت استفاده شود. همچنین استفاده از یراق آلات می تواند بر شیک بودن درب ضد سرقت و عملکرد درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

آشنایی با انواع یراق آلات درب ضد سرقت

قفل و یراق آلات درب ضد سرقت یکی از فاکتورهای مهم درب ضد سرقت است که بر امنیت و کارایی آن تاثیر زیادی دارد. قفل، دستگیره، چشمی، لولا،رزت و درکوب درب ضد سرقت از جمله مهم ترین یراق آلات درب ضد سرقت هستند.

قفل درب ضد سرقت

زبانه و جنس قفل درب ضد سرقت بایستی از کیفیت بالایی ساخته شود تا میزان امنیت و مقاومت درب ضد سرقت افزایش یابد. قفل دو تکه، قفل گاوصندوقی، قفل چنگکی ،قفل مولتی سیستم از جمله قفل های رایجی هستند که بر روی درب ضد سرقت نصب می شوند. علاوه بر قفل هایی که اشاره شد قفل های دیجیتال یکی از قفل های رایجی هستند که بسیار پرطرفدار هستند. عدم نیاز به حمل کلید و ظاهر مدرن آن از مزایای قفل و دستگیره های دیجیتال است. برند قفل کاله ترک یکی از برترین برندهای مطرح جهان است که بسیار طرفدار دارد.

قفل درب ضد سرقت

دستگیره

 

انواع دستگیره درب ضد سرقت در دو نوع ثابت و متحرک وجود داردکه تاثیر بسیار زیادی بر شیک بودن و ظاهر درب ضد سرقت دارد. که معمولا انتحاب براساس طرح و رنگ درب ضد سرقت انجام می شود.

دستگیره درب ضد سرقت

چشمی درب ضد سرقت

چشمی های درب ضد سرقت در دو نوع هوشمند و ساده وجود دارد. چشمی های هوشمند یا دیجیتال امکان ضبط تصویر یا ویدئو را دارد.

چشمی درب ضد سرقت

لولا درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت که می تواند بر امنیت آن تاثیر داشته باشد استفاده از لولای با کیفیت است. لولای درب ضد سرقت باید به گونه ای باشد امکان اهرم شدن در آن وجود نداشته باشد و حداقل از 3 لولا برای درب ضد سرقت استفاده شود، به طوری که هر چه قدر درب ضد سرقت سنگین تر شود باید به تعداد لولاها اضافه شود.

لولا درب ضد سرقت

روزت درب ضد سرقت

روزت درب ضد سرقت یکی از قطعات مهم درب ضد سرقت است که در زیبایی و امنیت درب ضد سرقت تاثیر زیادی دارد. در واقع با استفاده از روزت می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد و از شکسته شدن قفل درب ضد سرقت جلوگیری کرد. روزت درب ضد سرقت در جنس های مختلف مانند آلومنیوم و فولاد ساخته می شود که جنس فولاد مقاومت و کیفیت بالاتری دارد.

رزت درب ضد سرقت

درکوب درب ضد سرقت

درکوب های درب ضد سرقت یکی از یراق آلات درب ضد سرقت است که تاثیر بر زیبایی و ظاهر درب ضد سرقت دارد. درکوب های درب ضد سرقت در طرح و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد که بر اساس سلیقه و طرح دلخواه می توان مدل خود را انتخاب کرد.

درکوب درب ضد سرقت

قیمت یراق الات درب ضد سرقت

در شهرهای پرجمعیت مانند تهران حفظ امنیت و آرامش خانه یا محل کار بسیار اهمیت دارد. استفاده از درب ضد سرقت در تهران یکی از راهکارهای افزایش امنیت است که برای بالا بردن میزان امینت درب ضد سرقت باید از یراق آلات با کیفیت و با گارانتی بر روی درب ضد سرقت نصب شود. قفل، چشمی، رزت، لولا، دستگیره، در کوب درب ضد سرقت از جمله مهم ترین اجزا یا یراق آلات درب ضد سرقت هستند. قیمت یراق آلات درب ضد سرقت به عوامل مختلفی مانند کیفیت، نوع برند و مدل آن بستگی دارد. یراق آلات که از برندهای ترک هستند معمولا نسبت به محصولات ایرانی و چینی قیمت بالاتری دارند. برای اطلاع قیمت از انواع یراق آلات و درب ضد سرقت در کرج می توانید با نمایندگی قالان درب در  شهر کرج یا سایر نمایندگی ها  مانند درب ضد سرقت در اصفهان در تماس باشید.

خرید یراق آلات درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت بیشتر از هرچیزی باید به نوع برند و کیفیت براق آلات توجه کرد. انواع یراق آلات معمولا از جنس فولاد، برنز، استیل ساخته می شود که باید مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و مقاومت در برابر هر گونه فشار را داشته باشد. علاوه بر آن باید بر زیبایی درب ضد سرقت تاثیر مثبت داشته باشد. برای خرید یراق آلات و درب ضد سرقت در شیراز و درب ضد سرقت در مشهد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *