نکاتی برای بیرون آوردن کلید شکسته از قفل

شاید برای شما هم مثل من بارها اتفاق افتاده باشد که کلید را پشت درب جا بگذارید ، یا حتی بدتر کلید شکسته در قفل  که در آن گیر کند یا اینکه کلید به راحتی در قفل نچرخد و … مشکلات دیگر که  ممکن است باعث شود شما ساعت ها پشت درب بمانید و نتوانید به کارهای تان برسید و در نهایت مجبور شوید از کلید ساز کمک بگیرید.

اما شاید بهتر باشد قبل از اینکه گرفتار این مشکلات شوید در مورد نحوه مواجه با این مشکلات اطلاعات داشته باشید  تا در زمانی که در شرایط بدی که گرفتار این موضوع شدید بتوانید به راحتی این مشکلات را حل کنید و بدون صرف هزینه ای سریعا مشکل را بر طرف کنید.

اگر در هنگام باز کردن درب، کلید در قفل شکست چه کار کنیم ؟

یکی از اتفاقاتی که در هنگام باز کردن درب خانه یا محل کار که هنوز روی آنها قفل کلیدی قدیمی نصب است ممکن است با آن مواجه شوید شکستن کلید در قفل است .

راه در آوردن کلید شکسته از قفل به این موضوع ارتباط دارد که شما در کجا هستید و چه ابزارهایی در اختیار دارید . و همین طور این موضوع بسیار اهمیت دارد که چه قدر از کلید شکسته در قفل باقی مانده است . پس قبل از اقدام و استفاده از روش های زیر باید جواب مناسبی برای این سوالات پیدا کنید .

قدم اول برای در آوردن کلید شکسته از درون قفل : استفاده از روان کننده ها یا روغن کاری جای کلید روی قفل

قبل از هر اقدامی برای در آوردن کلید از قفل بهتر است مسیر را برای خروج قفل راحت کنید . برای اینکار می توانید از انواع روغن های روغن کاری لولا و روان کننده ها استفاد کنید . در صورتی که در خانه هیچ کدام از اینها را نداشتید می می توانید از روغن مایع خوراکی هم کمک بگیرید.

اما یک راهکار دیگر آن است که با نصب قفل های هوشمند بر روی درب ، هم می توان از شکسته شدن کلید در قفل جلوگیری کرد و هم میزان امنیت را دو چندان کرد. در شهرهای مانند مشهد که تعداد هتل ها و مهمانپذیر ها زیاد است، می توان با نصب  قفل های هوشمند بر روی درب ضد سرقت در مشهد هم میزان امنیت را افزایش داد و هم از ورود افراد ناشناس جلوگیری کرد. همچنین در شهرهای پرجمعیت مانند تهران و کرج استفاده از قفل های هوشمند بر درب ضد سرقت در تهران  و درب ضد سرقت در کرج یک راهکار کاربردی برای جلوگیری از سرقت است.

چه وسایل دم دستی می تواند به در آوردن کلید شکسته از قفل به شما کمک کند ؟

  1. سنجاق سر
  2. گیره فلزی کاغذ
  3. سنجاق قفلی
  4. پین دکمه سر آستین کت یا سردست
  5. چاقوی سفری و چند کاره
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *