درها تاثیر زیادی بر زیبایی فضای داخلی و خارجی دارند

درب یکی از بخش های اصلی در دکوراسیون داخلی است که سبک دکوراسیون منزل شما را متفاوت از بقیه می کند. اگر برای انتخاب کردن درب خانه خود دقت کنید. تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل میگذارند. از آنجایی که درب داخلی منزل یکی از المان های مهم هر خانه است و وجودش ضروری می باشد باید برای انتخاب آن وقت کافی گذاشت. اگر در حال ساختن، بازسازی یا فقط اعمال یک تغییر مختصر در ظاهر اتاق خود هستید، خرید یک درب داخلی جدید، گامی مهم در این راه است. سبک، مصالح، عایق صدا بودن و چرخش درب، برخی از نکاتی هستند که در هنگام انتخاب و خرید درب باید به آنها توجه کرد.

در این مطلب از ایده چین پیشنهاداتی برای انتخاب صحیح درب با توجه به متریال و شکل و کارایی انواع آنها ارائه میکنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد .پس تا انتها همراه ما باشید …

انواع سبک های درب داخلی منزل

سبک درب در سبک دکوراسیون منزل شما تفاوت ایجاد می کند. اگر مایلید می توانید سبک ها را تا حدودی با هم تلفیق کنید اما سعی کنید از عناصری استفاده کنید که بیشتر مشابه هم هستند تا یک حس مشترک در کل منزل تان داشته باشید. به اندازه ی کلی و حس و حال اتاق توجه داشته باشید.
یک درب سنگین و پر از تزیینات، برای خانه های بزرگ و مجلل مناسب است و اتاق های کوچک را غیرقابل تحمل می کند و حتی باعث می شود کوچک تر به نظر برسند.

چرخش درب در دکوراسیون داخلی

هنگام سفارش ساخت درب می توانید چرخش درب را تعیین کنید که به راست یا چپ باشد. شما می توانید مشخص کنید لولاها و دستگیره ها کجا قرار گیرند و درب در هنگام باز و بسته شدن به چه سمتی بچرخد. به طور ایده آل، چرخش یک درب هرگز نباید به سمت راهرو یا سالن باشد. به طور کلی اهمیت درب ها در دکوراسیون داخلی نباید غافل شد.

تاثیر درب ضد سرقت بر دکوراسیون داخلی

درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت و آرامش خانه یا محل کار یک انتخاب بسیار هوشمندانه است که بر زیبایی و  مدرن بودن خانه با محل کار بسیار موثر است. خوشبختانه درب های ضد سرقت در مدل ها و طرح های متنوع در بازار ارائه می شود و ساختمان سازان می توانند متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب کنند. قالان درب ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت پنل و برجسته است که برای خرید می توانید به نمایندگی های درب ضد سرقت در تهران و  درب ضد سرقت در کرج مراجعه کنید و یا با کارشناسان تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *