نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت بدون تخریب

با افزایش جمعیت و شهرنشینی، امنیت و آرامش محل کار یا محل سکونت به یکی از دغدغه های مهم مردم و خانواده ها تبدیل شده است. با نصب درب ضد سرقت می توان از ورود سارقان و افراد ناشناس به حریم شخصی جلوگیری کرد. برای افزایش میزان امنیت درب ضد سرقت باید نصب آن به صورت دقیق و توسط کارشناسان انجام شود، خوشبختانه امروزه با بهترین روش ها و بدون تخریب نصب درب ضد سرقت انجام می شود.

روش های نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت یکی از عوامل تاثیر گذار بر مقاومت درب ضد سرقت است؛ بنابراین باید از روش های درست برای نصب درب ضد سرقت استفاده کرد، برخی از مهم ترین روش های نصب درب ضد سرقت عبارتند از:

 روش رولت بولت

در دیوارهای بتنی و با مقاومت زیاد از این روش برای نصب درب ضد سرقت استفاده می شود.

 روش جوش دادن

روش جوش دادن از مرسوم ترین روش های نصب درب ضد سرقت است که پس از آن که به صورت دقیق چهارچوب بر روی فریم تنظیم شد، چهارچوب روی فریم جوش داده می شود.

نصب درب ضد سرقت بدون تخریب

مراحل نصب درب ضد سرقت

  1. ابتدا اندازه گیری باید چهارچوب درب ضد سرقت به صورت دقیق توسط نصاب انجام شود.
  2. ساخت و نصب چهارچوب درب و درب ضد سرقت
  3. باید بتن ریزی پشت چهارچوب درب ضد سرقت انجام شود که سبب افزایش مقاومت چهارچوب در برابر هر گونه فشار می شود.
  4. برای زیباشدن ظاهر چهارچوب لازم است روکوب هایی بر روی چهارچوب توسط نصاب نصب شود.
  5. نصب لولا
  6. نصب درب ضد سرقت با روش جوش یا بولت

نصب درب ضد سرقت

بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های درب ضد سرقت مراحل نصب درب ضد سرقت را انجام می دهند و باید توجه داشت که نصب نباید توسط افراد تازه کار انجام شود. کارشناسان فروشگاه اینترنتی قالان درب تمامی فرایند نصب را برای مشتریان خود انجام می دهند. برای دریافت اطلاع بیشتر از خدمات نصب درب ضد سرقت در مشهد با کارشناسان در ارتباط باشید.

نکات مهم در هنگام نصب درب ضد سرقت

مهم ترین نکته برای نصب درب ضد سرقت بدون تخریب آن است که اندازه گیری باید به صورت بسیار دقیق انجام شود تا در هنگام نصب تخریب صورت نگیرد و چهارچوب قدیمی با کمک فرز به صورت یکجا جدا می شود بدون آن که باعث تخریب شود.
اگر اندازه چهارچوب بزرگ از درب ضد سرقت باشد با جوش دادن قوطی می توان اندازه دلخواه تبدیل کرد و اگر اندازه چهارچوب کوچک تر از درب ضد سرقت باشد می توان قسمت قابلمه ای چهارچوب را از بین برد. نکته مهم دیگر برای خرید و نصب درب ضد سرقت به فروشگاه معتبر درب ضد سرقت مراجعه کنید تا از نصب و کیفیت درب ضد سرقت مطمئن شوید. برای خرید و نصب انواع درب ضد سرقت در شیراز  یا درب ضد سرقت در کرمان با کارشناسان قالان درب تماس بگیرید.

آیا امکان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب وجود دارد؟

اگر ابعاد درب ضد سرقت با چهارچوب درب ضد سرقت متناسب باشد، درب ضد سرقت را می توان بر روی چهارچوب قدیمی نصب کرد و میزان تخریب را به شدت کاهش داد.

نحوه نصب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب قدیم

امکان نصب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب قدیمی وجود دارد، اگر اندازه چهارچوب 3 سانتی متر کوچکتر از درب ضد سرقت باشد باید قسمت قابلمه ای را برید ولی اگر چهارچوب بیش از 3 سانتی متر کوچک باشد امکان نصب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب قدیمی بدون تخریب وجود ندارد و اگر اندازه چهارچوب بزرگ تر از 3 سانتی متر باشد، مشکلی برای نصب درب ضد سرقت وجو ندارد.

هزینه نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت به روش به کارگیری نصب، نوع و اندازه درب ضد سرقت بستگی دارد. فروشگاه قالان درب برای راحتی مشتریان ایران در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد. برای نصب درب ضد سرقت در تهران و نصب درب ضد سرقت در کرج با کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای تعویض درب ضد سرقت نسبت به درب عادی

درب های ضد سرقت مزایای فراوانی نسبت به درب های معمولی دارند که توجه ساختمان سازان را جلب کرده است. برخی از مزایای درب ضد سرقت عبارتند از:

  • زیبایی
  • امنیت و مقاومت بالا
  • عایق گرما و انرژی
  • عایق صدا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *