انواع قفل درب ضد سرقت

انواع قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از فاکتورهای مهم و حیاتی برای ایجاد امنیت خانه یا محل کار است. برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود سارقان یا افراد ناشناس به ساختمان باید از قفل های با کیفیت بالا بر روی درب ضد سرقت نصب کرد. قفل های درب ضد سرقت به دو دسته قفل های مکانیکی و قفل های هوشمند تقسیم می شوند. در ادامه با انواع قفل های درب ضد سرقت بیشتر آشنا خواهید شد.

قفل های مکانیکی

قفل های مکانیکی معمولا از آلیاژ آلومینوم، مس و یا فولاد ساخته می شود، این مواد از استحکام زیادی برخوردار است و در برابر هر گونه زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. قفل های گاوصندوقیريال قفل چنگکی ، قفل پستچی، قفل دو تکه معمولی و قفل مولتی سیستم از جمله قفل های مکانیکی هستند.

قفل های گاوصندوقی

قفل های گاوصندوقی در بین قفل های مکانیکی از بیشترین امنیت را دارند، قفل های گاوصندوقی به دلیل نداشتن سیلندر امکان شکستن آن بسیار کم است و مانند قفل های گاوصندوق کلید مستقیم درون قفل وارد می شود.

قفل های چنگکی

قفل های چنگکی نبز  امنیت زیادی را بر درب ضد سرقت ایجاد می کند و به دلیل نداشتن توپی امکان شکستن قفل توسط سارقان را به صفر می رساند. به قفل های چنگکی قفل هوکی نیز گفته می شود که زبانه ها مانند چنگک در هم فرو می روند.

قفل پستچی

قفل های پستچی با یک زنجیر درب را نیم باز نگه می دارد و از باز شدن کامل درب جلوگیری می کند. معمولا امنیت زیادی را نمی توان با قفل های پستچی برای درب ضد سرقت ایجاد کرد.

قفل دو تکه معمولی

قفل دو تکه معمولی پر طرفدارترین قفل درب ضد سرقت است. سه زبانه ای که بر روی قفل های دو تکه معمولی به کار رفته است سبب مقاومت و امنیت زیاد برای درب ضد سرقت می شود.

قفل مولتی سیستم

زبانه های چندگانه که بر سیستم مرکزی قفل وجود دارد، سبب امنیت زیاد درب ضد سرقت می شود. این قفل دارای سیلندر می باشد و در برندهای ترک و چینی در بازار موجود است.

 

قیمت قفل درب ضد سرقت

قفل های دیجیتالی یا هوشمند

امروزه در هتل ها و سازمان های تجاری بزرگ از درب های ضد سرقت با قفل های دیجیتال استفاده می شود. این قفل ها علاوه بر امنیت بالا،  ظاهری مدرن و شیک را ایجاد می کند. قفل های رمز دار، قفل های اثر انگشتی و درب ضد سرقت کارتی سه مدل رایج قفل های هوشمند هستند.  در شهرهای مشهد که تعداد هتل ها زیاد است، استفاده از درب ضد سرقت در مشهد با قفل های دیجیتال بسیار پر طرفدار هستند. عدم حمل کلید، ثبت و کنترل رفت و آمدها، ظاهر شیک ، امنیت بالاتر نسبت به قفل های معمولی و بسته شدن به صورت خودکار از جمله مزایای قفل های هوشمند درب ضد سرقت می باشد.

مقایسه قفل های ترک و ایرانی

قفل های درب ضد سرقت  یکی از مهم ترین انواع یراق آلات است که برندهای ترکی از کیفیت بالا و امنیت بسیار زیادی دارند. یکی از برندهای پر طرفدار و محبوب درب ضد سرقت برند کاله است که محصولات این برند به تمامی کشورهای جهان صادر می شود. خوشبختانه قفل های درب ضد سرقت که در ایران تولید می شود نیز از کیفیت مناسب و قیمت پایین تری نسبت به قفل های ترک دارند.

بهترین برند قفل درب ضد سرقت

برند کاله و داف از جمله بهترین برندهای ترک در بازار هستند که بسیار طرفدار هستند. محصولات این دو برند از کیفیت بالا و از مواد با مقاومت بالا در ساخت آن ها استفاده شده است.

قیمت قفل درب ضد سرقت

قیمت قفل درب ضد سرقت به فاکتورهای مختلف از جمله برند، کشور تولید کننده و جنس و کیفیت قفل بستگی دارد. بهتر است برای اطمینان از امینت و کیفیت قفل از فروشگاه های معتبر،قفل های درب ضد سرقت را تهیه کنید. فروشگاه قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت و یراق آلات با کیفیت و ضمانت کالا است که برای راحتی مشتریان خود نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی درب ضد سرقت در شیراز و نمایندگی درب ضد سرقت در کرج دارد. همچنین این شرکت تولیدی خدمات نصب درب ضد سرقت در کرمان را نیز برای مشتریان ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *