دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت

انواع دستگیره درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی ساختمان است که علاوه بر امنیت، تاثیر زیادی بر  زیبایی ساختمان و دکوراسیون داخلی  آپارتمان یا ساختمان دارد. برای افزایش ضریب ایمنی درب ضد سرقت استفاده از از انواع یراق آلات با کیفیت و دستگیره درب ضد سرقت تاثیر زیادی دارد. در این مقاله با انواع دستگیره درب ضد سرقت، نکات مهم هنگام خرید دستگیره درب ضد سرقت و عوامل تعیین کننده بر قیمت دستگیره درب ضد سرقت آشنا خواهید شد.

انواع مختلف دستگیره درب ضد سرقت

تقسیم بندی که معمولا برای انواع دستگیره  درب ضد سرقت صورت می گیرد ، بر اساس کیفیت و نوع عملکرد درب ضد سرقت است.

دستگیره ثابت

دستگیره های ثابت، دستگیره هایی هستند که فقط از سمت داخل باز می شوند. امروزه این نوع دستگیره  در مدل های مختلف در بازار موجود است. این دستگیره درای دو پیچ است که از داخل بر روی درب ضد سرقت نصب می شود.

دستگیره متحرک

از دستگیره های متحرک معمولا برای باز و بسته کردن درب آپارتمان استفاده می شود. انتحاب جنس با کیفیت در دستگیره متحرک تاثیر زیادی برظاهر درب ضد سرقت دارد. این نوع دستگیره از سمت بیرون ثابت در نظر گرفته شده است و از سمت داخل با قفل در ارتباط است.

دستگیره توپی

دستگیره های توپی یکی دیگر از انواع دستگیره درب ضد سرقت است که بیشتر جنبه تزیینی دارد و به صورت ثابت در نظر گرفته می شود. قفل داخل دستگیره نصب می شود و نسبت به دستگیره های دیگر امنیت زیادی دارد.  دستگیره های توپی در طرح و رنگ های متنوع تولید می شود و تاثیر زیادی بر زیبایی و مدرن بودن درب ضد سرقت دارد.

 

دستگیره هوشمند یا دیجیتال

با پیشرقت تکنولوژی، دستگیره های دیجیتالی در مدل های مختلف رمزدار، اثر انگشتی و درب ضد سرقت کارتی بسیار پرطرفدار هستند. دستگیره های هوشمند امنیت فوق العاده بیشتر نسبت به دستگیره  های مکانیکی دارد. با کمک دستگیره های هوشمند می توان رفت و آمدها  را کنترل کرد و از ورود افراد ناشناس به ساختمان جلوگیری کرد . علاوه بر امنیت زیادی که با کمک دستگیره های هوشمند می توان برای ساختمان ایجاد کرد، ظاهری مدرن و شیک را برای ساختمان ایجاد می کند. دستگیره های هوشمند برای هتل ها، ساختمان های تجاری بزرگ، بیمارستان و آپارتمان ها مدرن استفاده می شود. در هتل های مشهد استفاده از درب ضد سرقت در مشهد با دستگیره های هوشمند بسیار پرطرفدار است.

مزایای دستگیره هوشند و دیجیتال

در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مانند کرج و تهران ایجاد امینت محل کار یا خانه بسیار بااهمیت است. بنابراین استفاده از درب ضد سرقت در کرج بسیار پرطرفدار است. همچنین استفاده از دستگیره درب ضد سرقت به عنوان یکی از مهم ترین  انواع یراق آلات درب ضد سرقت است که تاثیر زیادی بر امنیت درب ضد سرقت دارد . که بهتر است در هنگام خرید دستگیره های هوشمند را سفارش دهید. ممکن است قیمت آن بیشتر از دستگیره های درب ضد سرقت معمولی باشد اما مزایای زیادی نسبت به دستگیره های معمولی درب ضد سرقت  دارد که ارزش خرید آن را زیاد می کند. برخی از مهم ترین ویژگی های دستگیره های هوشمند درب ضد سرقت عبارتند از :

  • ظاهری زیبا
  • مقاومت و پایداری زیاد
  • مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • امنیت فوق العاده
  • کنترل رفت و آمدها
  • عدم حمل کلید های مکانیکی

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع یراق آلات

مقایسه انواع دستگیره درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک

دستگیره چینی در کیفیت پایین تری نسبت به دستگیره های ترک و ایرانی تولید می شود برای همین قیمت کمتری از دستگیره های ترک و ایرانی دارد. در صورتی که دستگیره های ترک در بهترین کیفیت و طراحی های منحصر به فرد تولید می شود، امینت، زیبایی و مقاومت بسیار بالایی دارد. اما برای افرادی که می خواهند که دستگیره های باکیفیت و با قیمت مناسب تر خریداری کنند دستگیره های ساخت ایران یکی از انتخاب های هوشمندانه است. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت و یراق آلات درب ضد سرقت که می توانید برای اطلاع بیشتر  و مشاوره با نمایندگی درب ضد سرقت در تهران  تماس بگیرید.

انواع دستگیره درب ضد سرقت

نکات مهم هنگام خرید دستگیره درب ضد سرقت

برای تهیه انواع دستگیره درب ضد سرقت به نکاتی که در زیر اشاره شده است توجه کنید تا خرید مطمئن داشته باشید:

  • در هنگام خرید دستگیره درب ضد سرقت یا درب ضد سرقت از فروشگاه معتبر که محصولات با گارانتی ارائه می دهند، خرید کنید.
  • در انتخاب رنگ و مدل دستگیره دقت کنید تا متناسب با درب ضد سرقت باشد.
  • از برندهای شناخته شده خرید کنید.

قیمت دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت یکی مهم ترین یراق آلات درب ضد سرقت می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر درب ضد سرقت دارد. قیمت انواع دستگیره درب ضد سرقت به فاکتورهای مختلف مانند جنس و کیفیت، نوع برند، کشور تولید کننده و طرح و مدل بستگی دارد. معمولا برندهای ترکی از قیمت بیشتری نسبت به بقیه برندها دارد. برای اطلاع قیمت از انواع یراق آلات درب ضد سرقت با نمایندگی درب ضد سرقت در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *