ترمیم رنگ درب ضد سرقت

ترمیم رنگ درب ضد سرقت

در شهرهای پرجمعیت استفاده از درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی بر حفظ امنیت و آرامش خانه یا محل کار دارد. درب های ضد سرقت علاوه بر امنیت، تاثیر مثبت بر شیک بودن ساختمان دارد. رنگ درب ضد سرقت یکی از المان های مهم درب ضد سرقت است که  ظاهر درب ضد سرقت تاثیر دارد. اما به هر حال بعد از گذر زمان ممکن است، رنگ درب ضد سرقت نیاز به ترمیم داشته باشد. در ادامه با نحوه ترمیم  رنگ درب ضد سرقت آشنا خواهید شد.

رنگ بندی درب ضد سرقت

امروزه درب های ضد سرقت در طرح و مدل های مختلف تولید می شود. اگر رنگ درب ضد سرقت متناسب با فضای دکوراسیون داخلی انتخاب شود یک هارمونی خاص در خانه ایجاد می کند و سبب افزایش شیک بودن ساختمان می شود.

رنگ های سفید و قهوه ای از رنگ های پرطرفدار درب ضد سرقت است. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ های درب ضد سرقت می باشد که تاثیر بسیار مثبت بر بزرگ تر شده و شیک تر شدن فضای داخلی دارد. رنگ قهوه ای یکی دیگر از رنگ های محبوب درب ضد سرقت است که حس گرم را در فضای داخلی ایجاد می کند. افراد می توانند بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه خود بهترین رنگ درب ضد سرقت را انتخاب کنند.

ترمیم رنگ درب ضد سرقت چگونه انجام می شود؟

برای ترمیم رنگ درب ضد سرقت می توان از دو روش استفاده کرد.

روش اول : رنگ کردن درب ضد سرقت

اگر رنگ درب ضد سرقت دچار آسیب دیدگی شدید نباشد، می توان درب ضد سرقت را رنگ کرد. این روش یک روش بسیار مقرون به صرفه است. برای ترمیم رنگ درب ضد سرقت لازم است شش گام زیر را انجام دهید:
گام اول:درب ضد سرقت را از چهارچوب درب ضد سرقت جدا کنید.
گام دوم:  پس از آن یراق آلات درب ضد سرقت را جدا کنید.
گام سوم :سپس با یک پارچه نخی تمیز کردن درب ضد سرقت باید انجام شود.
گام چهارم: درب ضد سرقت را سمباده بزنید.
گام پنجم:اگر در درب ضد سرقت فرورفتگی وجود داشت  آن ها را با بتونه پر کنید.
گام ششم: پس از آن درب ضد سرقت را با دقت رنگ کنید.

نکته اساسی برای رنگ کردن درب ضد سرقت

برای دقیق تر شدن رنگ درب ضد سرقت بهتر است این کار توسط یک فرد حرفه ای انجام شود. همچنین پس از رنگ شدن برای آن که عملکرد درب ضد سرقت کاهش نیابد باید درب ضد سرقت به صورت بسیار دقیق نصب شود؛ بنابراین از یک فرد خبره در این زمینه کمک بگیرید. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت می باشد که خدمات نصب درب ضد سرقت در اصفهان را برای مشتریان خود انجام می دهد.

روش دوم : تعویض روکش درب ضد سرقت

اگر میزان آسیب دیدگی درب ضد سرقت زیاد باشد،بهتر است روکش درب ضد سرقت تعویض شود. این روش نسبت به روش اول هزینه بیشتری دارد.

نکته اساسی برای تعویض رویه درب ضد سرقت

برای سفارش روکش درب ضد سرقت به فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه کنید تا از کیفیت کالا مطمئن باشید. نمایندگی درب ضد سرقت در کرج و درب ضد سرقت در کرمان ارائه دهنده بهترین یراق آلات درب ضد سرقت می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *