مزایا و معایب درب ضد سرقت

مزایا و معایب درب ضد سرقت

با افزایش جمعیت حفظ امنیت خانه یا محل کار به یک مسئله مهم تبدیل شده است. با استفاده ار درب ضد سرقت می توان بسیار قابل توجهی امنیت ساختمان را افزایش داد.  درب ضد سرقت یکی از تجهیزات امنیتی مهم ساختمان محسوب می شود که می تواند در ساختمان امنیت و آرامش را ایجاد کند. در ادامه به مزایا و معایب درب ضد سرقت پرداخته می شود.

مزایای درب ضد سرقت

ویژگی ها و مزایای زیاد درب ضد سرقت سبب شده  است که درب ضد سرقت به  یک  وسیله پرطرفدار بین انبوه سازان، ساختمان سازان و مردم تبدیل شود. در ادامه به مهم ترین مزایای درب ضد سرقت اشاره خواهد شد:

  • امنیت زیاد

    استفاده از درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان و درب لابی می تواند میزان امنیت ساختمان را تا حدود زیادی افزایش دهد. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و قفل های چندزبانه در ساختار درب ضد سرقت می توان از ورود افراد ناشناسان و دزدان به داخل خانه یا محل کار جلوگیری کرد. در صورتی که بر روی درب های ضد سرقت از قفل های هوشمند مانند درب ضد سرقت کارتی، قفل های رمز دار و قفل های اثر انگشتی استفاده کرد، میزان امنیت ایجاد شده برای ساختمان دو چندان خواهد شد.

  • ایجاد آرامش

در درب های ضد سرقت به دلیل استفاده از پشم نسوز در لایه های داخلی درب ضد سرقت عایق صدا هستند و از ورود سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

  • ظاهر زیبا و مدرن

    درب های ضد سرقت در طرح، رنگ و مدل های مختلف تولید می شود. افراد می توانند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه خود بهترین مدل درب ضد سرقت را انتخاب کنند. درب های ضد سرقت با روکش چوبی زیبایی بیشتری نسبت به درب های ضد سرقت با روکش ام دی اف دارند.

  • دوام زیاد

به دلیل استفاده از مواد باکیفیت در درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی عمر و دوام بیشتری دارد.

  • عایق گرما

    درب های ضد سرقت از ورود سرما و گرما داخل ساختمان جلوگیری می کنند و عایق انرژی می باشند. با خرید آن می توان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. بعضی از درب های ضد سرقت، ضد حریق نیز می باشند و در مقابل آتش و حرارت بسیار مقاوم می باشند.

  • قفل درب ضد سرقت و یراق آلات با کیفیت درب ضد سرقت

    دستگیره، چشمی، درکوب و قفل درب ضد سرقت از اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت هستند که از کیفیت بسیار زیادی دارد. بر روی درب ضد سرقت قفل های چند زبانه و قفل های گاوصندوقی نصب می شود. استفاده از این قفل های پیچیده درب ضد سرقت به خوبی می تواند از ورود سارقان جلوگیری کند.

  • مقاوم در برابر هر گونه فشار

چهارچوب مستحکم درب ضد سرقت به گونه ای ساخته شده است که در برابر هر گونه فشار از جمله دیلم مقاوم می باشد و از ورود سارقان به  داخل ساختمان جلوگیری می کند.

  • لولا های مخفی

لولاهای درب ضد سرقت به گونه ای ساخته شده  است که در دسترس نمی باشد و سارقان نمی توانند با دستکاری لولا درب ضد سرقت را باز کنند.

معایب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ایجاد امینت و زیبایی که دارد به یک وسیله ضروری برای ساختمان تبدیل شده است و مزایای درب ضد سرقت بسیار بیشتر از معایب آن می باشد. با این حال معایبی هم دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود:

  • تشخیص درب ضد سرقت با کیفیت

تشخیص دادن درب ضد سرقت از اصل از مدل های تقلبی بسیار دشوار است؛ بنابراین برای خرید درب ضد سرقت توصیه می شود از فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت که محصولات با کیفیت همراه با گارانتی را ارائه می دهد خریداری کنید. قالان درب ارائه دهنده درب های ضد سرقت با ضمانت کالا که برای راحتی مشتریان نمایندگی های مختلف مانند درب ضد سرقت در اصفهان و درب ضد سرقت در کرمان دارد.

  • سیستم قفل های خودکار در هنگام بروز آتش سوزی
  • قیمت بالاتر درب ضد سرقت  نسبت به درب های معمولی
    درب های ضد سرقت به دلیل استفاده از فولاد و مواد با کیفیت در ساختار درب ضد سرقت و یراق آلات مناسب قیمت بیشتری نسبت به درب های معمولی دارند. اما به دلیل ایجاد امنیت، زیبایی و مزایایی که در بلند مدت ایجاد می کند یک خرید کاملا مقرون به صرفه است. برای مشاوره و اطلاع قیمت درب ضد سرقت در تهران تماس بگیرید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *