چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت خانه به عنوان یک تجهیزات امنیتی مهم شناخته شده است. درب های ضد سرقت به عنوان یک مانع برای ورود افراد ناشناس محسوب می شوند و ضریب امنیت ساختمان را افزایش می دهند. همچنین استفاده از درب های ضد سرقت تاثیر به سزایی بر مدرن بودن و شیک بودن ساختمان دارند. چهارچوب درب ضد سرقت یکی از اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت است. چهارچوب درب ضد سرقت باید از استحکام  و مقاومت زیاد داشته باشد تا بتواند تحمل وزن درب ضد سرقت را داشته باشد. در ادامه به بررسی چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت که یکی از چهارچوب فلزی باکیفیت است پرداخته می شود.

چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

چهارچوب فرانسوی به دلیل شکل ظاهر و مقاطع با چهارچوب های دیگر فرق دارد. معمولا چهارچوب های فرانسوی در ضخامت بین 2 الی 2.5 میلی متر و در طول 6 متر ساخته می شود. برای تولید چهارچوب فرانسوی ورق های سیاه با فرایند غلتک نور سرد فرمدهی می شوند. چهارچوب فرانسوی یکی از بهترین چهارچوب های فلزی است که برای درب لابی، درب ورودی ساختمان، درب اتاق، درب حیاط کاربرد دارد.

ابعاد چهارچوب فرانسوی

ابعاد چهارچوب فرانسوی درب در اندازه های مختلف متناسب با نوع درب تولید می شود. به عنوان مثال چهارچوب درب ضد سرقت در ابعاد 220 سانتی متر در 110 یا 220 سانتی متر در 115 سانتی و یا در 220 سانتی متر در 120 سانتی متر تولید می شوند.

مزیت های چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • رنگ پذیر بودن
  • مقاومت ، استحکام و کیفیت بالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاومت در برابر هر گونه ضربه و خوردگی
  • هزینه تعمیر و نگهداری مناسب

معایب چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

به طور کلی مزیت های چهارچوب فرانسوی بسیار بیشتر از معایب آن است ولی اگر بخواهیم به نقطه ضعف  آن اشاره کرد حمل سخت به دلیل وزن زیاد است.

مقایسه چهارچوب فرانسوی و چهارچوب مکزیکی

چهارچوب فرانسوی از نظر ظاهر ، ظاهر مقاطع و وزن با چهارچوب مکزیکی متفاوت است . خم و وزن چهارچوب مکزیکی( حدود 29 کیلوگرم) نسبت به چهارچوب فرانسوی( حدود 25 کیلوگرم) بیشتر است.

 

قیمت چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

قیمت چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت به عوامل مختلف مانند وزن چهارچوب، نحوه جوشکاری ، ابعاد ، مواد به کار رفته بستگی دارد.

نکات اساسی در هنگام خرید چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت از فلز باکیفیت تولید شده باشد. زیرا در صورت استفاده از فلز های باکیفیت پایین در تولید آن پس از مدتی چهارچوب دچار زنگ زدگی می شود. نکته دیگر بهتر است نصب  انواع چهارچوب درب ضد سرقت مانند چهارچوب فرانسوی توسط یک فرد متخصص انجام شود تا شاخک ها به درستی نصب شود. برای خرید انواع درب ضد سرقت و یرا ق آلات درب ضد سرقت با نمایندگی درب ضد سرقت در شیراز و یا سایر شهرستان های قالان درب مانند درب ضد سرقت در اصفهان در تماس باشید.

نصب چهارچوب فرانسوی درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد بهتر است نصب چهارچوب فرانسوی توسط یک فرد حرفه ای انجام شود. برای نصب چهارچوب فرانسوی سه مرحله باید انجام شود که در ادامه به آن پرداخته می شود:
مرحله اول: چهارچوب باید به درستی تراز شود. برای این کار لازم است که یک خط در راهرو در امتداد کف ساختمان رسم شود
مرحله دوم:سپس چهارچوب باید با خط رسم شده در یک راستا قرار گیرد و شاخک های درب دقیقا در جای مشخص خود قرار گیرد
مرحله سوم: ترازبودن درب ضد سرقت به دقت بررسی شود و در صورت تراز بودن چهارچوب ، چهارچوب با گچ در جای خود ثابت شود.

قالان درب برای راحتی مشتریان خدمات نصب درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در کرج را ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *