درب ضد سرقت عایق صدا

درب ضد سرقت عایق صدا

امروزه استفاده از درب ضد سرقت نقش بسیار زیادی بر ایجاد امنیت محل سکونت و یا محل کار دارد. درب های ضد سرقت عایق صدا علاوه بر امنیتی که برای ساختمان ایجاد می کند، از ورود سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند و عابق صوت می باشند. در واقع استفاده از این درب های تاثیر بسیار زیادی بر آرامش ساکنان ساختمان دارد. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره درب ضد سرقت عایق صدا پرداخته می شود.

درب ضد سرقت عایق صدا یا اکوستیک

با افزایش جمعیت و زندگی شهرنشینی تعداد افراد بیشتری در آپارتمان ها زندگی می کنند. بنابراین استفاده از درب های ضد سرقتی که عایق صدا نیز می باشد، نقش مهمی در حفظ آرامش دارد. ودرب های ضد سرقت اکوستیک به گونه ای تولید می شوند که در برابر نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. لازم است توجه شود علاوه بر استفاده درب ضد سرقت اکوستیک باید اجزای دیگر ساختمان مانند کف ها، دیوارها، پنجره ها و … نیز عایق سازی شود تا از ورود صوت به داخل ساختمان به صورت کامل جلوگیری شود.

مشخصات درب ضد سرقت عایق صدا یا اکوستیک

در همه درب ضد سرقت بین دو ورقه فلزی فضای خالی وجود دارد. این فضای خالی سبب می شود که عایق برای ورود صدا ایجاد شود. علاوه بر آن در بعضی از درب های ضد سرقت از پشم نسوز که عایق صوت می باشد، در ساختار آن استفاده می شود. همچنین استفاده از پشم نسوز در درب ضد سرقت باعث می شود که درب در مقابل نفوذ گرما مقاومت باشد. همچنین استفاده از چرم در روکش درب ضد سرقت در مقاوم بودن درب ضد سرقت در برابر نفوذ سر و صدا تاثیر زیادی دارد.

کابرد درب ضد سرقت عایق صدا

استفاده درب ضد سرقت که عایق صدا باشد، برای درب آپارتمانی و درب های داخلی کاربرد دارد. ولی در موارد دیگر مانند درب استودیو ضبط صدا، اتاق تاسیسات، سینما، بیمارستان ها و هتل های استفاده از آن ها به یک ضرورت تبدیل شده است.

تبدیل درب معمولی به درب عایق صدا

ایجاد سکوت و آرامش در فضای خانه با وجود آپارتمان نشینی بسیار اهمیت دارد. استفاده از درب ضد سرقت ضد صدا تا حدود زیادی یک مانع قوی در برابر نفوذ صدا در داخل خانه می باشد. یکی از روش هایی که می توان برای تبدیل کردن درب ضد معمولی به درب ضد سرقت عایق صدا، چرم کوبی درب است.

قیمت درب ضد سرقت عایق صدا

قیمت درب های ضد سرقت عایق صدا به فاکتورهای مختلف مانند ابعاد، طرح، جنس و کیفیت، کشور تولید کننده بستگی دارد. خوشبختانه امرزوه تنوع در طرح و رنگ و مدل های درب های ضد سرقت عایق صدا بسیار زیاد است. افراد می توانند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه خود، بهترین مدل درب ضد سرقت عایق صدا را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و مشاوره درب ضد سرقت در تهران و یا سایر شهرستان ها با نمایندگی های قالان درب تماس بگیرید.

خرید درب ضد سرقت عایق صدا

امنیت زیاد به دلیل استفاده از فولاد در ساختار درب ضد سرقت ،اهمیت اهمیت درب ها در دکوراسیون داخلی ، عایق بودن در برابر صدا از مزایای درب ضد سرقت عایق صدا می باشد. این ویژگی ها سبب شده است، درب ضد سرقت به یک تجهیزات ساختمانی پرطرفدار بین ساختمان سازان و مردم تبدیل شود. برای خرید درب ضد سرقت عایق صدا به فروشگاه های معتبر در ب ضد سرقت که کالاهای همراه باگارانتی ارائه می دهند ، مراجعه کنید تا از خرید یک محصول باکیفیت اطمینان داشته باشید. قالان درب ارائه دهنده بهترین درب های ضد سرقت می باشد که برای راحتی خرید در شهرستان های مختلف مانند درب ضد سرقت در اصفهان و درب ضد سرقت در رشت نمایندگی فعال دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *