تشخیص درب ضد سرقت ترک

نحوه تشخیص درب ضد سرقت ترک

امروزه ایجاد امنیت ساختمان به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است. درب ضد سرقت در کنار تجهیزات امنیتی دیگر مانند دوربین مدار بسته و دزدگیر، نقش به سزایی را در افزایش امنیت خانه و محل کار دارد. برای اطمینان از امنیت درب ضد سرقت، درب ضد سرقت باید از کیفیت بالایی داشته باشد و اصل باشد. درب ضد سرقت ترک یکی از باکیفیت ترین درب های ضد سرقت است که در جهان بسیار طرفدار دارد. در ادامه به روش های تشخیص درب ضد سرقت ترک اصل پرداخته می شود.

روش های تشخیص درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد امنیت ساختمان می باشد. ویژگی های درب ضد سرقت ترک عبارتند از :

استفاده از مواد باکیفیت زیاد

درب های ضد سرقت ترک به کیفیت بالا در جهان شناخته شده است و به کشورهای مختلف صادر می شود. در تولید درب ضد سرقت ترک از مواد باکیفیت استفاده می شود. همچنین یراق آلاتی که بر درب ضد سرقت استفاده می شود از بهترین کیفیت برخوردار است.

امنیت زیاد درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک به دلیل استفاده از مواد باکیفیت ، قفل های چندزبانه و لولاهای پنهان امکان بازشدن درب ضد سرقت توسط افراد ناشناس تقریبا غیر ممکن است. درب های ضد سرقت ترک به گونه ای ساخته شده است که در برابر هرگونه فشار از جمله دیلم مقاوم هستند، بنابراین ایمنی زیادی را برای ساختمان ایجاد می کند.

ظاهر مدرن

درب ضد سرقت ترک زیبایی منحصر به فردی را برای ساختمان ایجاد می کند. معمولا روکش های چوبی برای درب ضد سرقت ترک استفاده می شود که بر زیباتر شدن دکوراسیون تاثیر به سزایی دارد.

نصب آسان درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک چندین نقطه اتصال برای نصب دارد، بنابراین نصب آن نسبت به درب های معمولی بسیار آسان تر است. اما برای اطمینان از نصب صحیح و ایمنی بهتر است توسط یک فرد متخصص انجام شود. قالان درب خدمات نصب درب ضد سرقت در اصفهان و سایر شهرستان ها را ارائه می دهد.

عایق صدا و انرژی

درب های ضد سرقت ترک به دلیل استفاده از پشم نسوز در ساختار آن ها عایق مناسب هستند. این درب ها از ورود سر و صدا یا گرما به داخل خانه جلوگیری می کنند.

استفاده از قفل باکیفیت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که درب ضد سرقت ترک را از درب های دیگر متمایز می کند، استفاده از از قفل های چندزبانه و باکیفیت می باشد.

نکات مهم برای تشخیص درب ضد سرقت ترک

برای اطمینان از اصل بودن درب ضد سرقت ترک باید به نکات زیر توجه شود:

مراجعه به فروشگاه معتبر

برای اطمینان از کیفیت درب ضد سرقت ترک باید به فروشگاه های معتبر که محصولات همراه با ضمانت و گارانتی ارائه می دهند مراجعه شود. تمامی محصولات ارائه شده در نمایندگی درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در شیراز قالان درب همراه باگارانتی به مشتریان ارائه می شود.

وزن درب ضد سرقت

هنگام خرید درب ضد سرقت ترک وزن درب ضد سرقت ترک را در نظر بگیرید. درب ضد سرقت ترک معمولا از درب های تقلبی و غیر اصل بسیار سنگین تر می باشد. ( وزن حدودی درب ضد سرقت ترک بین 150 تا 160 کیلوگرم می باشد.)

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب ضد سرقت ترک نسبت به درب های ضد سرقت تولیدی کشورهای دیگر مانند درب ضد سرقت چینی قیمت بالاتری دارد. اما کیفیت و امنیت معمولا قیمت درب ضد سرقت ترک بر اساس قیمت دلار می باشد ولی به دلیل کیفیت و امنیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کند، ارزش خرید دارد. برای اطلاع بیشتر از قیمت با کارشناس فروشگاه درب ضد سرقت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *