جلوگیری از پوسیدگی چوب درب ضد سرقت

روش های جلوگیری از پوسیدگی چوب درب ضد سرقت

انتخاب درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی بر امنیت و زیبایی ساختمان دارد. استفاده از چوب یا ترکیبات چوبی تاثیر زیادی برظاهر درب ضد سرقت دارد، اما مشکلی که ممکن است برای آن ایجاد شود که پس از گذشت زمانی دچار پوسیدگی شود. بنابراین لازم است که با روش های جلوگیری از پوسیدگی درب ضد سرقت آشنا شوید تا از هزینه های جانبی در آینده جلوگیری شود.

عوامل تاثیر گذار بر پوسیدگی چوب درب ضد سرقت

چوب اگر در یک محیط مرطوب قرار گیرد فضایی برای رشد حشرات ایجاد می کند. بنایراین یکی از عوامل در پوسیدگی درب ضد سرقت رشد حسرات و یا قارچ ها در چوب است. همچنین گاهی برای مراقبت و تمیز کردن درب ضد سرقت از مواد شوینده غلیظ استفاده می شود و بعد از تمیز کردن رطوبت آن خشک نمی شود که سبب پوسیدگی درب ضد سرقت می شود.

روش های جلوگیری درب ضد سرقت از پوسیدگی

برای اطمینان از امنیت و استفاده از درب ضد سرقت در شرایط آب و هوایی مختلف مانند آب و هوای شرجی درب ضد سرقت باید از کیفیت زیادی داشته باشد. برای جلوگیری از پوسیدگی چوب درب ضد سرقت در برابر رطوبت هوا و حشرات،راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود:

استفاده از عایق پوسیدگی

یکی از روش های کاربردی برای جلوگیری از پوسیدگی چوب درب ضد سرقت، استفاده از عایق پوسیدگی می باشد.

به کار بردن محلول های نانو

اگر درب ضد سرقت در معرض رطوبت زیاد قرار دارد، بهتر است از محلول نانو که مقامت زیادی دربرابر نفوذ آب دارند استفاده شود . همچنین استفاده از این محلول های نانو سبب افزایش مقاومت درب ضد سرقت در برابر آفتاب می شود و طول عمر درب ضد سرقت را افزایش می دهد.

خشک کردن درب ضد سرقت پس از تمیز کردن

با توجه به آن که یکی از عوامل مهم در پوسیدگی چوب درب ضد سرقت رطوبت است. پس از تمیز کردن درب ضد سرقت حتما با یک دستمال نخی درب ضد سرقت را خشک  شود.

دور نگهداشتن درب ضد سرقت از وسایل گرمایی

یکی دیگر از عواملی که در پوسیدگی درب ضد سرقت تاثیر دارد، قرار گرفتن درب ضد سرقت در نزدیکی وسایل گرمایشی است. حرارت سبب انبساط شدن درب ضد سرقت و در نهایت منجر به پوسیدگی درب ضد سرقت می شود.

نصب درست درب ضد سرقت

استفاده از یراق آلات باکیفیت و نصب درست در جلوگیری از پوسیدگی درب ضد سرقت تاثیر دارد. برای نصب درب ضد سرقت در اصفهان  و درب ضد سرقت در شیراز با کارشناس ما تماس بگیرید.

استفاده از رنگ کوره ای

انتخاب روکش های مقاوم در برابر ورود آب

سخن آخر

مراقبت و نگهداری درب ضد سرقت و اقدامات لازم برای جلوگیری از پوسیدگی درب ضد سرقت، سبب افزایش طول عمر درب ضد سرقت می شود .پوسیدگی درب ضد سرقت علاوه بر آن که بر ظاهر درب ضد سرقت تاثیر می گذارد، بر امنیت درب ضد سرقت نیز تاثیر می گذارد. بنابراین برای کاهش هزینه های تعمیرات باید به راهکارهای جلوگیری از پوسیدگی درب ضد سرقت توجه کرد. همچنین درب ضد سرقت از یک فروشگاه معتبر که درب ضد سرقت و یراق آلات باکیفیت ارائه می دهد، خریداری شود. قالان درب یکی از بهترین فروشگاه درب ضد سرقت که در شهر های مختلف نمایندگی های فعال دارد. نمایندگی درب ضد سرقت در تهران و نمایندگی درب ضد سرقت در رشت از جمله نمایندگی های فعال درب ضد سرقت می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *