درب ضد دیلم

درب ضد دیلم

برای افرایش امنیت ساختمان استفاده از درب ضد دیلم در کنار تجهیزات ایمنی ساختمان مانند دوربین مدار بسته و دزدگیر امری ضروری است. درب  ضد دیلم، درب هایی هستند که ایمنی بالایی را برای خانه و یا محل کار به وجود می آورند . همچنین درب های ضد دیلم در برابر هر گونه فشار از جمله دیلم مقاوم هستند، بنابراین استفاده از این درب ها یک مانع برای ورود سارقان و یا افراد ناشناس می باشد. در ادامه به ویژگی های درب ضد دیلم، کاربرد درب ضد دیلم و قیمت درب ضد دیلم پرداخته می شود.

افزایش ایمنی ساختمان با درب های ضد دیلم

درب های ضد دیلم به دلیل استفاده از ورقه های فولاد غیر قابل برش در ساختار آن و قفل های باکیفیت، تا حد زیادی از ورود دزدان به داخل ساختمان جلوگیری می کند و ایمنی قابل توجهی را برای ساختمان ایجاد می کنند. در واقع درب های ضد دیلم به گونه ای ساخته شده است که با هیچ گونه اهرمی قابل باز شدن نمی باشد.

ویژگی های درب ضد دیلم

درب های ضد دیلم به دلیل ویژگی های منحصر به فردی دارد که در بین انبوه سازان و ساختمان بسیار پرطرفدار می باشد. برخی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد دیلم عبارتند از :

مقاومت و استحکام بالا:
به دلیل استفاده از ورقه های فولادی یا ورقه های فلزی در ساختار درب ضد دیلم ، این درب ها بسیار مقاوم هستند.
ظاهر مدرن درب ضد دیلم
درب های ضد دیلم به دلیل تنوع زیاد در طرح، رنگ و مدل یکی از عواملی مهمی است که بر ظاهر ساختمان تاثیر مثبت دارد.

امکان نصب قفل های دیجیتال:

در درب های ضد سرقت یا درب های ضد دیلم، امکان نصب قفل های هوشمند مانند قفل های رمز دار و اثر انگشتی وجود دارد که سبب افزایش امنیت درب ضد سرقت می شود.

عایق انرژی و صدا:

در ساختار داخلی درب های ضد دیلم معمولا از پشم های نسوز استفاده می شود، همین امر سبب می شود که از نفوذ سر و صدا در خانه جلوگیری شود. همچنین درب های ضد دیلم از ورود سرما و گرما به داخل خانه جلوگیری می کند. در واقع با نصب درب های ضد دیلم می توان از هدررفتن انرژی جلوگیری کرد.

عدم مشاهده لولا درب ضد سرقت:

لولاهای به کاررفته در درب ضد دیلم قابل مشاهده نمی باشد، بنابراین سارقان نمی توانند با فشار اهرم درب های ضد دیلم را باز کنند.

قیمت درب ضد دیلم

قیمت درب ضد دیلم به فاکتورهای مختلف از جمله کیفیت متریال به کار رفته، نوع روکش، ابعاد ، کشور تولیدی، مدل و طرح آن بستگی دارد. برای استعلام از قیمت درب ضد دیلم با نمایندگی های ما مانند نمایندگی درب ضد سرقت در تهران یا نمایندگی درب ضد سرقت در اصفهان قالان درب تماس بگیرید.

درب ضد دیلم چه کاربردی دارد؟

در مراکز دولتی بزرگ، آپارتمان ها و مراکز تجاری حفظ امنیت اهمیت زیادی دارد. در این مراکز برای ایجاد امنیت و جلوگیری از نفوذ سارقان، استفاده از درب های ضد دیلم و مقاوم امری ضروری می باشد.

خرید درب ضد دیلم

امروزه استفاده از درب های ضد دیلم نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش ساختمان دارد. برای خرید درب ضد دیلم به فروشگاه معتبر درب ضد سرقتی مراجعه کنید که محصولات همراه با گارانتی و ضمانت کالا ارائه می دهند، مراجعه کنید. همچنین برای آسان تر شدن انتخاب درب ضد دیلم قبل از خرید میزان بودجه، طرح و مدل و ابعاد درب ضد دیلم را تعیین کنید و بعد برای خرید درب ضد دیلم اقدام کنید. برای مشاوره با متخصصان با نمایندگی های قالان درب مانند نمایندگی درب ضد سرقت در رشت یا درب ضد سرقت در شیراز در ارتباط باشید.

بهترین درب ضد دیلم

بهترین درب ضد دیلم، دربی است که از مواد باکیفیت در ساختار آن استفاده شده است. معمولا در درب های ضد دیلم از ورقه های فولادی به ضخامت یک الی دو میلی متر برای افزایش امنیت استفاده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *