روکوب درب ضد سرقت

آشنایی کامل با روکوب درب ضد سرقت

امروزه با افزایش جمعیت و شهرنشینی برای حفظ امنیت، آرامش و زیباتر شدن خانه یا محل کار استفاده از درب ضد سرقت بسیار طرفدار دارد. اجزای درب ضد سرقت مانند قفل، درکوب، چهارچوب و روکوب درب ضد سرقت تاثیر زیادی بر ظاهر درب ضد سرقت و افزایش امنیت درب ضد سرقت دارد. روکوب درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت است که برای زیباترشدن چهارچوب فلزی درب ضد سرقت استفاده می شود. استفاده از روکوب درب ضد سرقت  تاثیر مثبت بر شیک بودن دکوراسیون ساختمان دارد.

استفاده از روکوب درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟

  1. نصب آسان روکوب درب  ضد سرقت  (ولی بهتر است یک فرد منخصص در این حوزه این کار را انجام دهد)
  2. تنوع  زیاد در رنگ ، طرح و مدل ( به گونه ای که می توان متناسب با سبک دکوراسیون و بر اساس سلیقه انتخاب کرد)
  3. قیمت مناسب
  4. پوشش کامل دیواره ها در صورت آسیب دیدن در حین تعویض درب ضد سرقت
  5. نمای چهارچوب فلزی را به صورت کامل پوشش می دهد
  6. نصب روکوب برای چهارچوب در سایز و مدل های مختلف چهارچوب

 نحوه نظافت و تمیز کردن روکوب درب ضد سرقت

معمولا روکوب های درب ضد سرقت از جنس روکش چوب گردو ، راش و یا ام دی اف است، بنابراین تمیز کردن آن همانند تمیز کردن درب ضد سرقت است. برای گردگیری روکوب می توان از یک پارچه نخی استفاده کنید. پس از آن از یک محلول رقیق کننده پاک کننده همراه آب برای تمیز کردن استفاده کنید. سپس از پارچه نخی خشک آب اضافی روی سطح را پاک کنید.

نصب روکوب درب ضد سرقت

پس از آن که درب ضد سرقت نصب شد، بایستی برای افزایش هارمونی درب ضد سرقت با چهارچوب، رکوب درب ضد سرقت نصب شود. به منظور انجام شدن  دقیق کار و تنظیم شدن روکوب در چهارچوب بهتر است نصب روکوب درب ضد سرقت توسط یک فرد متخصص انجام شود. همچنین نصب برای حفظ ایمنی بیشتر باید درب ضد سرقت نیز توسط یک فرد خبره انجام شود. قالان درب خدمات نصب درب ضد سرقت در اصفهان را نیز ارائه می دهد.

خرید روکوب درب ضد سرقت

روکوب و تاج درب ضد سرقت قیمت  مناسب دارد و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و شیک بودن درب ضد سرقت دارد. روکوب درب ضد سرقت را می توان در طرح و رنگ دلخواه خود از فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین یا به صورت حضوری خریداری کنید. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت و یراق آلات درب ضد سرقت می باشد که تمامی محصولات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. برای راحتی خرید مشتریان نمایندگی های مختلف قالان درب مانند نمایندگی درب ضد سرقت در تهران و نمایندگی درب ضد سرقت در مشهد خدمات خود را به مشتریان عرضه می کند.

قیمت انواع تاج و رکوب

خوشبختانه قیمت تاج و روکوب درب ضد سرقت پایین است ولی تاثیر زیادی بر لوکس بودن ساختمان و شیک شدن دکوراسیون دارد. قیمت روکوب درب ضد سرقت به عواملی مانند نوع رنگ به کاررفته و جنس روکوب بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت روکوب درب ضد سرقت می توان با فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مانند نمایندگی درب ضد سرقت در کرج و یراق آلات درب ضد سرقت تماس بگیرید.

انواع روکوب درب ضد سرقت

روکوب های درب ضد سرقت بر اساس جنس ها که دارند دسته بندی می شوند. انواع روکوب درب ضد سرقت عبارتند از :

روکوب ام دی اف با روکش چوب

پس از خرید این نوع روکوب برای افزایش طول عمر آن باید رنگ آمیزی شود، بنابراین خرید این نوع روکوب سبب می شود که در انتخاب تنوع رنگی مشکلی نداشته باشید. روکوب ام دی اف با روکش چوبی تاثیر بسیار زیادی بر لوکس بودن درب ضد سرقت در شیراز دارد.

روکوب ام دی اف یا روکش پی وی سی

این نوع روکوب های درب ضد سرقت برای شهرهای شمالی مانند رشت که رطوبت هوا زیاد است بسیار مناسب می باشد. در واقع این نوع روکوب درب ضد سرقت مقاومت خوبی در مقابل نفوذ آب و رطوبت دارد.

روکوب ام دی اف

مقاومت این نوع روکوب درب ضد سرقت نسبت به دو مدل فوق کمتر است ولی قیمت پایین تری دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *