چهارچوب درب ضد سرقت

معرفی انواع چهارچوب درب ضد سرقت

امروزه تامین امنیت خانه و یا ساختمان بسیار پراهمیت است. درب ضد سرقت  یک تجهیزات امنیتی بسیار مهم برای ساختمان محسوب می شود. چهارچوب درب ضد سرقت پایه و اساس درب ضد سرقت  است. به عنوان پایه و اساس درب ضد سرقت محسوب می شود و در افزایش ایمنی درب ضد سرقت تاثیر دارد.

انواع چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب ضد سرقت یکی از اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت است وپس بایستی به کیفیت آن توجه ویژه ای نمود.هر چهارچوب دارای دو تیرک عمودی ، یک تیرک افقی بالای سردر و یک تیرک افقی در پایین در دارد. به طور کلی چهارچوب درب ضد سرقت به دو دسته چهارچوب فلزی و چهارچوب چوبی تقسیم بندی می شود.

چهارچوب فلزی درب ضد سرقت

چهارچوب فلزی

چهارچوب فلزی به دلیل خاصیت رنگ پذیری و مقاومت بالایی که دارد، محبوبیت زیادی دارد. همچنین چهارچوب های فلزی در برابر نفوذ حشرات مقاوم هستند.علاوه بر آن تنوع در طرح و مدل های چهارچوب های فلزی زیاد است؛ بنابراین خرید چهارچوب فلزی متداول تر است، چهارچوب چوبی است.

چهارچوب چوبی

چهارچوب چوبی

ظاهر چهارچوب چوبی درب ضد سرقت از چهارچوب فلزی زیباتر است و معمولا برای درب های داخلی که نیاز به امنیت زیادی ندارد، استفاده می شود. طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با سبک دکوراسیون ساختمان از چهارچوب چوبی استفاده می کنند. یکی دیگر از مزیت های دیگر چهارچوب چوبی عایق بودن آن است، به طوری که از هدررفتن انرژی در ساختمان جلوگیری می کند.

قیمت چهارچوب درب ضد سرقت

معمولا قیمت چهارچوب فلزی بر اساس وزن چهارچوب فلزی است که به دلیل افزایش هزینه ها، امروزه تولید کننده در ورزن های سبک تر چهارچوب فلزی را نسبت به قبل تولید می کنند. علاوه بر آن قطر فلزی بر قیمت آن تاثیر دارد. در بعضی از چهارچوب های فلزی برای افزایش مقاومت از ورقه های فولاد استفاده می شود که میزان ضخامت ورق فولاد در قیمت چهارچوب نیز موثر است. عامل دیگری که در قیمت چهارچوب فلزی موثر است نحوه جوشکاری چهارچوب است، هر چه قدر جوشکاری با ظرافت بیشتر باشد،  قیمت چهارچوب بیشتر می شود.

خرید چهارچوب درب ضد سرقت

کیفیت، طرح و مدل، اندازه چهارچوب عوامل تاثیر گذار بر قیمت چهارچوب درب ضد سرقت هستند. برای خرید چهارچوب درب ضد سرقت بهتر است به فروشگاه های معتبر که محصولات همراه با ضمانت و گارنتی را تحویل مشتریان می دهند، مراجعه شود. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت در مشهد ، درب ضد سرقت در کرج و  سایر استان ها می باشد.

نکات مهم خرید چهارچوب فلزی

در هنگام خرید باید به چندین نکته که در ادامه به آن پرداخته می شود، توجه کنید تا یک چهارچوب فلزی با کیفیت و بادوام خریداری کنید.

  • جوشکاری چهارچوب فلزی

یکی از مهم ترین فاکتورهای تعییین کفیت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت، نحوه جوشکاری چهارچوب است. هر چه قدر جوشکاری باکیفیت تری داشته باشد، دوام چهارچوب بیشتر خواهد شد.

  • نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی

رنگ آمیزی کوره ای یکی از روش های متداول رنگ آمیزی  به روش کوره ای است.اگر رنگ آمیزی چهارچوب به صورت کوره ای انجام شود، دوام و پایداری رنگ چهار چوب بسیار بیشتر از روش های دیگر خواهد بود.

  • جنس و کیفیت چهار چوب
  • دارابودن جای قفل

اندازه استاندارد چهارچوب درب ضد سرقت

معمولا اندازه استاندارد که برای چهارچوب درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود باید یک سانتی متر بیشتر از ابعاد استاندارد درب ضد سرقت باشد.
اندازه های 105*210 ، 110*210 و 115*210 سه اندازه استانداری که معمولا برای چهارچ.ب درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود

نصب چهارچوب درب ضد سرقت

برای آن که مشکلی برای نصب چهارچوب درب ضد سرقت ایجاد نشود، باید اندازه گیری به صورت بسیار دقیق انجام شود، اگر فریم درب ضد سرقت با فضای نصب متناسب نباشد باعث پیچیدگی درب ضد سرقت می شود. پیشنهاد می شود نصب چهارچوب درب ضد سرقت توسط یک فرد متخصص انجام شود تا به صورت دقیق قسمت بالایی چهارچوب هم تراز شود. بخش های رطوبتی غیر از شاخک ها گچ کاری شود و شاخک های با ماسه و سیمان ثابت شود. قالان درب خدمات نصب درب ضد سرقت در تهران  و درب ضد سرقت در کرمان را به مشتریان خود ارائه می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *