مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات درب صد سرقت

با افزایش جمعیت تعداد بیشتری از افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند. برای حفظ امنیت و مدرن بودن آپارتمان، استفاده از درب ضد سرقت یکی از انتخاب های هوشمندانه است. درب های ضد سرقت به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و ورقه های فولادی در برابر ورود افراد ناشناس بسیار مقاوم می باشند. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره مشخصات درب ضد سرقت استاندارد پرداخته می شود.

مشخصات درب ضد سرقت‌‌

درب های ضد سرقت در انواع مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می شوند؛ بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه داشته باشید که درب ضد از مشخصات استاندارد یک درب ضد سرقت باکیفیت و با دوام برخوردار باشد. برخی از مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت عبارتند از :

  • یراق آلات درب ضد سرقت: باید توجه داشت که یراق آلات باکیفیت بر روی درب ضد سرقت نصب شده باشد، به عنوان مثال از دوربین چشمی باکیفیت که زاویه دید گسترده دارد داشته باشد یا انواع دستگیره درب ضد سرقت باید کیفیت رنگ خوبی داشته باشد.
  • رنگ باکیفیت :رنگ باکیفیت برای رنگ کاری درب ضد سرقت استفاده شود تا دوام زیادی داشته باشد.
  • استفاده از ورقه های فلزی:  برای  افزایش امنیت درب ضد سرقت لازم است ورقه های فلزی مانند فولاد در ساختار درب ضد سرقت استفاده شده باشد.
  • قفل درب ضد سرقت: یکی دیگر از مشخصات اصلی درب ضد سرقت استفاده از قفل های چند زبانه و گاوصندوقی برای اطمینان از امنیت درب ضد سرقت است . در بعضی از درب ضد سرقت تعداد زبانه های متحرک  قفل به 14 عدد نیز می رسد. همچنین اگر  قفل های هوشمند یا قفل های هتلی بر روی درب ضد سرقت نصب شود، ضریب امنیت درب ضد سرقت را به ضدت افزایش می دهد. استفاده از قفل های هوشمند درب ضد سرقت در مشهد در شهر مشهد بسیار طرفدار دارد.
  • باز و بسته شدن آسان درب ضد سرقت:درب های ضد سرقت استاندارد به آسانی باز و بسته می شود و نیازی به هیچ گونه فشار برای باز و بسته کردن ندارند.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی: درب های ضد سرقت استاندارد دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در شیراز می باشد که تمام محصولات ارائه شده از گارانتی کالا برخوردار می باشد.
  • عایق انرژی، صدا و آب : درب ضد سرقت استاندارد عایق مناسبی در برابر انرژی ، صدا و رطوبت هستند و سبب ایجاد آرامش در ساختمان می شوند.
  • نصب آسان درب ضد سرقت: یکی دیگر از ویژگی های برتر درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی نصب آسان درب ضد سرقت است. با این حال برای اطمینان از نصب درست بهتر است توسط یک فرد خبره در این حوزه انجام شود.

مشخصات درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک یکی از باکیفیت ترین درب های ضد سرقت در جهان می باشد که از کیفیت و امنیت بسیار بالا دارند. علاوه بر امنیت زیادی که برای ساختمان ایجاد می کنند در زیباتر شدن ساختمان تاثیر به سزایی دارند. برخی از مشخصات درب ضد سرقت ترک عبارتند از :

  • عرض چهارچوب : عرض چهارچوب که برای درب ضد سرقت ترک در نظر گرفته می شود 18 سانتی متر است.
  • رنگ به کار رفته شده : رنگ الکترواستاتیک برای چهارچوب و رنگ پلی یورتان برای رویه درب ضد سرقت استفاده می شود.
  • ابعاد درب ضد سرقت ترک: معمولا درب های ضد سرقت ترک در ابعاد 210 سانتی متر در 110 سانتی متر می باشند.
  • استراکچر درب ضد سرقت ترک: از ورقه های فولادی به صورت سراسری در درب ضد سرقت استفاده می شود و همین امر سبب استحکام درب می شود.
  • عایق بودن در مقابل صدا و انرژی : به دلیل استفاده از یونولیت ،درب ضد سرقت عایق مناسب در برابر صدا و انرژی می باشد.
  • استفاده از قفل های زبانه دار و یراق آلات باکیفیت بسیار بالا
  • روکش: نوع روکش درب ضد سرقت در ترک معمولا از چوب طبیعی گردو یا راش می باشد.

مشخصات فنی چهارچوب درب ضد سرقت

به دلیل آن که درب ضد سرقت بر روی چهارچوب نصب می شود، چهارچوب درب ضد سرقت باید از کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند سنگینی درب ضد سرقت را تحمل کند. معمولا برای ساخت چهارچوب درب ضد سرقت از فولاد استفاده می شود که قطر ورقه 8 میلی متر و ضخامت ورقه فولادی بین 14 تا 24 سانتی متر در نظر گرفته می شود. در هنگام نصب نباید فاصله درب ضد سرقت و چهارچوب بیشتر 5 میلی متر باشد، زیرا ضریب امنیت آن را کاهش می دهد. بنابراین بهتر است نصب درب ضد سرقت توسط یک فرد متخصص انجام شود. قالان درب خدمات نصب درب ضد سرقت در کرج و سایر شهرستان ها مانند درب ضد سرقت در کرمان را نیز ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *