تعمیر قفل درب ضد سرقت

تعمیر قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت است که تاثیر زیادی بر افزایش امنیت درب ضد سرقت دارد . قفل های درب ضد سرقت باید مقاوم  در برابر هر گونه فشار از جمله اهرم باشد و از ورود سارقین به خانه یا محل کار جلوگیری کنند. چنان که  قفل درب ضد سرقت خراب شود، بهتر است توسط یک فرد خبره در این حوزه، تعمیر انجام شود. مخصوصا زمانی که قفل های دیجیتال نیاز به تعمیر داشته باشد. اما در صورتی که امکان تعمیر قفل درب ضد سرقت وجود نداشته باشد، باید قفل درب ضد سرقت را تعویض کرد. توجه داشته باشید قفل هایی باید بر روی درب ضد سرقت نصب کرد که دارای ضمانت کالا و استانداردهای جهانی را داشته باشد. بهتر است نصب قفل درب ضد سرقت توسط یک فرد متخصص انجام شود.

نحوه تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

برای تعویض مغزی قفل باید کاسه و پوکی روزت قفل درب ضد سرقت باز شود و مغزی قفل که معمولا خراب می شود تعویض  شود. ابتدا روزت را جدا کنید تا به مغزی قفل برسید. پس از آن مغزی قفل را جا بیاندازید. توجه داشته باشید ابتدا باید کاسه و پوکی روزت را داخل قفل قرار دهید و پس از آن روزت را قرار دهید و پیچ های درب ضد سرقت را محکم کنید.

نکات مهم برای تعویض قفل درب ضد سرقت

  1. در هنگام تعویض از فشار بیش از حد که سبب آسیب دیدن به قفل می شود، بپرهیزید.
  2. نصب یا تعمیر قفل درب ضد سرقت بهتر است یک فرد متخصص انجام دهد.
  3. هنگام خرید قفل درب ضد سرقت به فاکتورهایی مانند سمت بازشدن درب، ضخامت درب و طول شفت توجه داشته باشید.
  4. بهتر است پس از تعویض قفل درب ضد سرقت برای بهبود کارایی درب ضد سرقت روغن کاری انجام شود.
  5. در صورت خرابی قفل درب ضد سرقت نسب به تعمیر یا تعویض آن در اسرع وقت اقدام کنید زیرا ممکن است بر روی عملکرد درب ضد سرقت و ایجاد امنیت درب ضد سرقت تاثیر داشته باشد
  6. قفل های درب ضد سرقت ترکی، ایرانی و چینی در بازار وجو د دارد. برندهای مطرح ترک و ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. اگر  می خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، می توانید قفل های ایرانی که هم باکیفیت هستند و هم قیمت مناسب تری نسبت به برندهای ترکی دارند، را تهیه کنید.
  7. از قفل های باکیفیت و با گارانتی استفاده کنید. قفل های درب ضد سرقت در شیراز همراه با 2 سال گارانتی ارائه می شود.

انواع قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت تاثیر زیادی بر ظاهر درب ضد سرقت و امنیت درب ضد سرقت دارد. به طور کلی می توان  انواع قفل درب ضد سرقت را به دو دسته کلی تقسیم کرد: قفل های مکانیکی و قفل های هوشمند که در ادامه به توضیحات بیشتری درباره  آن ها پرداخته می شود.

قفل های مکانیکی

قفل های مکانیکی، قفل هایی هستند که اغلب با استفاده از یک کلید قفل می شود. این قفل ها نسبت به قفل های هوشمند قیمت کمتری دارد. قفل و یراق آلات درب ضد سرقت در کرمان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قفل های هوشند

قفل های هوشمند عبارتند از : قفل های رمزدار، درب ضد سرقت کارتی و قفل های اثر انگشتی می باشد. استفاده از قفل های هوشمند ضریب امنیت درب ضد سرقت را  به شدت افزایش می دهد.  استفاده از قفل های دیجیتال علاوه بر امنیت تاثیر زیادی بر ظاهر و شیک بودن درب ضد سرقت دارد.  مزایای دیگر قفل های هوشمند عبارتند از: نیازی به حمل کلید مکانیکی ندارند و عبور و مرور افراد  قابل ثبت است. قالان درب ارائه دهنده انواع یراق آلات درب ضد سرقت می باشد که برای آسان تر شدن خرید نمایندگی های مختلفی از جمله نمایندگی درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در مشهد دارد.

پیشگیری از خراب شدن قفل درب ضد سرقت

برای افزایش دوام و طول عمر درب ضد سرقت لازم است مراقبت هایی برای قفل درب ضد سرقت انجام دهیم تا نیاز به تعمیر یا تعویض نداشته باشد. باز و بستن درب را به آرامی انجام دهید. هر چند وقت کار برای بهبود عملکرد قفل درب ضد سرقت روغن کاری انجام دهید. در صورت دیدن هر مشکل کوچک سریع برای جلوگیری آسیب بیشتر به قفل و سایر یراق آلات سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *