بهترین برند درب ضد سرقت

بهترین برندهای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نقش پراهمیتی در حفظ امنیت و آرامش محل سکونت یا محل کار دارد. هچنین اگر متناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب شوند، تاثیر زیادی بر ظاهر ساختمان دارد. برای اطمینان از کیفیت و ایجاد امنیت باید از برندهای معتبر درب ضد سرقت را تهیه نمود.

ویژگی بهترین برندهای درب ضد سرقت

برای آن که بهترین درب ضد سرقت را تهیه کنید باید به ویژگی های درب ضد سرقت توجه داشته باشید، در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین برندهای درب ضد سرقت پرداخته می شود:

  • کیفیت و جنس: درب ضد سرقت باید بدنه محکم داشته باشد و برای افزایش امنیت آن معمولا از ورقه های فولادی در تولید آن استفاده شده است.
  • وزن درب ضد سرقت :یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب درب ضد سرقت وزن آن است. هر چه قدر درب ضد سرقت سنگین تر باشد، امنیت بیشتری را ایجاد می کند.(وزن استاندارد برای درب ضد سرقت بین 95 تا 100 کیلوگرم می باشد.)
  • قفل درب ضد سرقت :معمولا ساختار قفل هایی که برای درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود پیچیده تر از درب های معمولی است که سبب ایجاد امنیت بیشتر می شود . در درب های ضد سرقت امکان نصب قفل های هوشمند از جمله رمز دار، درب ضد سرقت کارتی و اثر انگشتی وجود دارد، امنیت درب ضد سرقت را دو چندان می کند.
  • عایق بودن در برابر انرژی و صدا: یکی از فاکتورهای دیگر درب ضد سرقت که در تمام برندهای مطرح جهان وجود دارد به دلیل استفاده از پشم نسوز در ساختار درب ضد سرقت عایق انرژی و صدا می باشد.
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت :تولید کنندگان برتر از یراق آلات باکیفیت در ساخت درب ضد سرقت استفاده می کند .
  • گارانتی محصولات :درب های ضد سرقت باید از گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.

بهترین برند تولید کننده درب ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک به دلیل ظاهر و کیفیتی زیادی که دارد، به یک محصول پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. ولی به خاطر افزایش روزافزون دلار ، تعداد افراد کمتری تمایل به خرید آن ها دارند.

درب های ضد سرقت چینی

درب هایی تولیدی کشور چین هستند به دلیل استفاده از متریال باکیفیت کمتر نسبت به درب ترکی ارزان تر هستند.

بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی از کیفیت بسیار مناسب برخوردار هستند و نسبت به درب های ترک قیمت کمتری دارند. قالان درب یکی از تولید کنندگان مطرح ایرانی است که محصولات باکیفیت را مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. درب های ضد سرقت در این تولید کننده بر اساس استانداردهای جهانی و باکیفیت بسیار بالا تولید می شود. همچنین در برابر هر گونه فشار و دیلم مقاوم هستند و عایق مناسبی در برابر سر و صدا و انرژی می باشد. بنابراین استفاده از درب ضد سرقت در تهران در شهر پر سرو صدا مانند تهران و اصفهان توصیه می شود. همچنین استفاده از درب ضد سرقت در اصفهان به دلیل عایق بودن درب برابر صدا، سبب ایجاد آرامش در فضای ساختمان می شود.

قیمت بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

فاکتور قیمت درب ضد سرقت به عوامل مختلف مانند جنس و کیفیت، اندازه درب ضد سرقت، مدل بستگی دارد. بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی با قیمت کمتری نسبت به برندهای ترکیه در بازار عرضه می شود. برای اطلاع بیشتر از قیمت درب ضد سرقت در تهران تماس بگیرید.

مزایا درب ضد سرقت ایرانی

در شهرهای پرجمعیت مانند مشهد و شیراز ایجاد امنیت برای محل سکونت یا محل کار بسیار پراهمیت است. با تهیه درب ضد سرقت در  شیراز و درب ضد سرقت در مشهد می توان از ورود دزدان و افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری کرد. درب های ضد سرقت علاوه بر ایجاد امنیت و زیبایی، دوام و ماندگاری بسیار بالایی را دارد و در برابر حرارت و رطوبت مقاوم هستند. برخی از مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت عبارتند از :

  • قیمت مقرون به صرفه
  • نصب آسان
  • امنیت و مقاومت بالا
  • عایق در برابر سرما و گرما
  • کیفیت بالای یراق آلات

مرکز بهترین برند درب ضد سرقت

برای تهیه بهترین درب ضد سرقت که کیفیت و تنوع بالایی داشته باشد باید به فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه شود. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت پنل، برجسته، پلی وود و چوبی است که تمامی محصولات دارای گارانتی 2 سال برخوردار هستند. برای اطلاع بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین این فروشگاه برای راحتی مشتریان در استان مختلف مانند کرج و تهران نمایندگی فعال دارد. برای اطلاعات بیشتر از درب ضد سرقت در کرج با همکاران ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *