تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی

امروزه درب های ضد سرقت یکی از تجهیزات مهم ایمنی ساختمان ها محسوب می شوند. با نصب قفل های هوشمند بر روی آن می توان میزان امنیت آن را افزایش داد و امکان سرقت به صورت قابل توجهی کاهش داد. علاوه بر امنیت، درب های ضد سرقت تاثیر زیادی بر شیک بودن دکوراسیون منزل یا محل کار دارد. در هنگام انتخاب درب ضد سرقت باید به فرو شگاه هایی مراجعه کرد، که کالاهای باکیفیت همراه با ضمانت به مشتریان خود ارائه می دهند، قالان درب ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت است که تمامی محصولات از گارانتی برخوردار است.

کارخانه تولیدی درب ضد سرقت ایرانی

قالان درب یکی از بهترین مراکز فروش درب ضد سرقت ایرانی است که درب ها ضد سرقت  را با کیفیت بالا و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه می دهد؛ بنابراین قیمت درب های ضد سرقت در این مجموعه با بهترین قیمت ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت در کرج یا درب ضد سرقت در کرمان تماس بگیرید.

مشخصات اصلی درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی ویژگی های متمایزی دارد که بسیار مورد طرفتدار ساختمان سازان قرار گرفته است، مهم ترین مشخصات درب های ضد سرقت عبارتند از :

چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده است که حداقل ضخامت آن باید یک و نیم میلی متر باشد. انواع چهارچوب درب ضد سرقت عبارتند از : چهارچوب چوبی و چهارچوب فلزی می باشد.

قفل

قفل های درب ضد سرقت باید از کیفیت بالایی داشته باشد تا از امنیت درب ضد مطمئن باشیم. قفل های کاله از برند ترکیه معمولا از کیفیت بالایی برخوردار است که در  فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت یافت می شود. همچنین می توان با انواع قفل درب ضد سرقت مدل های  هوشمند از جمله قفل های کارتی، اثر انگشتی و رمزدار میزان امنیت درب ضد سرقت را دو چندان کرد.  در هتل ها و مراکز تجاری بزرگ در شهرهای بزرگ مانند مشهد ، استفاده از درب ضد سرقت در مشهد با قفل های هوشمند بسیار پرطرفدار می باشد.

نوع روکش

بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون می توان روکش درب ضد سرقت را انتخاب کرد. رویکش هایگلاس، روکش لمینت، ملامینه، هات پرس و چوبی از انواع روکش های درب ضد سرقت هستند که روکش های چوبی نسبت به موارد دیگر قیمت بیشتری دارند.

استراکچر درب ضد سرقت

استراکچر درب ضد سرقت یکی از مهم ترین اجزا درب ضد سرقت است . معمولا برای افزایش استحکام و مقاومت درب های ضد سرقت در استراکچر آن از آهن یا فولاد استفاده می شود.

ویژگی های درب ضد سرقت تولیدی ایران

درب های ضد سرقت به دلیل ویژگی های که دارند نسبت به درب های معمولی محبوبیت بیشتری دارند . برخی از مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت عبارتند از:

  • امنیت و کیفیت بالا
  • مقاومت دربرابر هر گونه دستکاری
  • ظاهر زیبا و مدرن
  • عایق صدا
  • عایق انرژی

لیست تولید کنندگان درب ضد سرقت ایران

امروزه با پیشرفت و علم تکنولوژی تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی توانستند انواع درب های ضد سرقت ورودی ساختمان، لابی و آپارتمان را با کیفیت زیاد و در طرح و سبک های مختلف  تولید کنند.  در حین حال که کیفیت آن ها با کالاهای وارداتی برابری دارد ، اما  با قیمت بسیار کمتری در بازار ارائه می شود و بسیار مورد طرفدار ابنیه سازان قرار گرفته است.  این درب ها دارای امنیت و مقاومت بسیار زیادی در برابر سرقت می باشد؛ بنابراین در شهر پرجمعیت مانند تهران و شیراز  استفاده از درب ضد سرقت در تهران  و درب ضد سرقت در شیراز در حفظ امنیت و آرامش تاثیر به سزایی دارد.

انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت را می توان بر اساس کشور سازنده، کاربرد، جنس و ابعاد به دسته های مختلفی تقسیم کرد. برخی از مهم ترین دسته بندی های درب ضد سرقت عبارتند از :

  1. دسته بندی بر اساس کشور سازنده:  درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی
  2. دسته بندی بر اساس جنس : درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت آهنی، درب ضد سرقت چوبی، درب ضد سرقت شیشه ای، درب ضد سرقت پی وی سی ، درب ضد سرقت استیل و …
  3. دسته بندی بر اساس ابعاد:  درب ضد سرقت دو لنگه ، درب ضد تک لنگه، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *