تشخیص درب ضد سرقت اصل

روش های تشخیص درب ضد سرقت اصل و باکیفیت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی ساختمان تاثیر بسیار زیادی بر امنیت و  زیبایی ساختمان دارد. استفاده از درب ضد سرقت می تواند از ورود افراد ناشناسان به داخل ساختمان جلوگیری کند. برای اطمینان از امنیت ایجاد شده ، درب ضد سرقت باید از کیفیت و جنس مرغوبی داشته باشد. در ادامه به روش های تشخیص درب ضد سرقت اصل پرداخته می شود.

برند تولیدی درب ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت در برندهای مختلف تولید می شود. هنگام خرید درب ضد سرقت باید به سراغ بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی رفت که از کالاهایی که  ارائه  می دهند از گارانتی  برخوردار باشد . همچنین به مشتریان خود خدمات پس از فروش به مشتریان  می دهند.
قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت و یراق آلات درب ضد سرقت می باشد که برای راحتی خرید مشتریان در شهرهای مختلف ایران مانند درب ضد سرقت در تهران و درب ضد سرقت در اصفهان نمایندگی فعال دارد.

وزن درب ضد سرقت

یکی از روش های تشخیص درب ضد سرقت در نظر گرفتن وزن درب ضد سرقت است. درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی به دلیل استفاده از ورقه های فولاد وزن بیشتری دارند. ورقه های فولاد به کار رفته در درب ضد سرقت سبب افزایش مقاومت و استحکام درب ضد سرقت در برابر هر گونه فشار می شود. حداقل وزنی که درب ضد سرقت باید داشته باشد حدود 90 کیلوگرم می باشد.

روکش درب ضد سرقت

معمولا بر روی درب ضد سرقت باکیفیت از روکش های باکیفیت استفاده می شود. استفاده از روکش چوبی در درب ضد سرقت بر زیباتر شدن درب ضد سرقت تاثیر زیادی دارد. بر روی درب های ضد سرقت باکیفیت از روکش های یکنواخت استفاده می شود.

قفل درب ضد سرقت

قفل های درب ضد سرقت نسبت به قفل های معمولی از مکانیسم پیشرفته تر و پیچیده تر استفاده شده است . علاوه بر آن امکان نصب قفل هوشمند بر درب ضد سرقت نیز می باشد. قفل های دیجیتال و یا هوشمند، میزان امنیت ایجاد شده در درب ضد سرقت را دو برابر می کند.

مشاوره با افراد خبره

برای تشخیص درب ضد سرقت اصل و باکیفیت می توان از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید . راهنمایی های این افراد در انتخاب درب ضد سرقت و تشخیص درب ضد سرقت اصل بسیار کاربردی است.

کیفیت یراق آلات درب ضد سرقت

بر روی درب های ضد سرقت باکیفیت از یراق آلات باکیفیت بالا استفاده می شود. به عنوان مثال انواع لولا درب ضد سرقت استفاده شده بر روی درب ضد سرقت به گونه ای است که از بیرون قابل مشاهده نیست. بنابراین امکان ورود سارقان به داخل ساختمان از طریق شکستن لولاها وجود ندارد.

خرید درب ضد سرقت از قالان درب

درب ضد سرقت در ایجاد امنیت و آرامش ساختمان اهمیت به سزایی داردو. بنابراین برای خرید درب ضد سرقت باید به فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه شود. قالان درب یکی از معتبرترین فروشگاه های درب ضد سرقت می باشد. برای اطلاع از قیمت و مشاوره با کارشناسان نمایندگی درب ضد سرقت در کرج و درب ضد سرقت در رشت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *