امنیت درب ضد سرقت

افزایش امنیت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل استحکام و مقاومت بالا و همچنین استفاده از یراق آلات باکیفیت مانند قفل های چندزبانه، لولاهای مقاوم و ضد دیلم نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش ساختمان دارد. در واقع استفاده از درب ضد سرقت یک مانع قوی در برابر ورود دزدان یا افراد ناشناس می باشد. در این مقاله با روش های کاربردی در افزایش امنیت درب ضد سرقت آشنا خواهید شد.

عوامل تاثیرگذار بر امینت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین انتخاب برای درب ورودی است، زیرا  به صورت قابل توجهی می تواند برای ساختمان امنیت ایجاد کند. در این جا به عواملی که بر امنیت بیشتر درب ضد سرقت تاثیر دارند، پرداخته می شود.

جنس درب ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت در جنس های مختلف مانند چوبی، آلومنیومی، استیل، فلزی و فولادی ساخته می شود. درب های ضد سرقتی که در ساختار آن ها از آلومینوم و فولاد بیشتری استفاده شده است، بیشترین میزان امنیت را برای ساختمان ایجاد می کند.

ضخامت درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت برای افزایش امنیت از ورق های فلزی استفاده می شود . هر چه ضخامت ورقه های به کار رفته در درب ضد سرقت بیشتر باشد، میزان امنیتی که ایجاد می کند، بیشتر خواهد شد. گاهی اوقات برای کاهش هزینه، شرکت های تولیدی ورقه های با ضخامت کمتر استفاده می کنندکه سبب می شود ایمنی درب ضد سرقت کاهش یابد.نکته مهم برای خرید درب ضد سرقت و اطمینان از امنیت درب ضد سرقت از فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت را خریداری کنید.قالان درب ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت در تهران و یا سایر شهرستان ها می باشد.

قفل درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین تفاوت های درب ضد سرقت با درب معمولی قفل درب ضد سرقت است. قفل های که بر روی درب ضد سرقت نصب می شود، قفل های چند زبانه می باشد که امکان بازشدن آن ها توسط افراد ناشناس بسیار سخت است. امروزه برای افزایش امنیت درب ضد سرقت استفاده از قفل های هوشمند یا دیجیتال مانند قفل های رمز دار، اثر انگشتی و درب ضد سرقت کارتی بسیار طرفدار دارد.  از مزایای دیگر قفل های هوشمند می توان به  ظاهر زیبا، عدم حمل کلید و قابلیت کنترل ورود و خروج افراد اشاره کرد.

وزن درب ضد سرقت

هر چه درب ضد سرقت وزن بیشتری داشته باشد، نشان می دهد از فولاد بیشتری در آن استفاده شده است، بنابراین امنیت بیشتری را ایجاد می کند.

راهکارهای افزایش امنیت درب های ضد سرقت

برای افزایش ایمنی درب ضد سرقت چندین راهکار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن پرداخته می شود.

تعویض قفل درب ضد سرقت

برای اطمینان از درب ضد سرقت بهتر است از قفل های دیجیتال بر روی درب ضد سرقت نصب کرد. قفل های هوشمند یکی از پرطرفدارترین قفل های هتلی محسوب می شود و سبب حفظ امینت و آرامش مسافران می شود. درب ضد سرقت در مشهد  و درب ضد سرقت در اصفهان مدل های هوشمند در شهر مشهد که تعداد هتل های زیادی دارد، بسیار پرطرفدار می باشد.

تقویت لولا درب ضد سرقت

یکی دیگر از راهکارهایی که می توان برای افزایش امنیت درب ضد سرقت انجام داد، تقویت انواع لولا درب ضد سرقت است. هر چه قدر پیچ های لولایی که برای درب ضد سرقت استفاده می شود، بلند تر باشد ایمنی بیشتری را برای درب ضد سرقت ایجاد می کند و شکستن آن ها سخت تر می شود. اگر پیچ های لولا درب ضد سرقت کوتاه بود باید پیچ هایی بلند تر ( در حدود 9 سانتی متر) تعویض شود.

 نصب دزدگیر بر وری درب ضد سرقت

بر روی درب ضد سرقت امکان نصب دزدگیر وجود دارد. درب ضد سرقت آژیدار در صورتی که امنیت درب ضد سرقت دچار شود، هشدار می دهد.

 انواع حفاظ های درب (حفاظ آکاردئونی) یا درب ضد سرقت

یکی دیگر روش های ایجاد امنیت برای درب ورودی آپارتمان، مغازه، فروشگاه استفاده از حفاظ آکاردئونی می باشد ولی حفاظ آکاردئونی به دلیل قابل مشاهده بوده لولا ها، با یک اهرم به آسانی باز می شود و نمی تواند امنیت مناسبی برای خانه یا محل کار ایجاد کند، بنابراین بهترین راهکار استفاده از درب ضد سرقت به جای جفاظ آکاردئونی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *