انواع روزت درب ضد سرقت

روزت درب ضد سرقت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت یکی از تجهیزات مهم ساختمان است که علاوه بر ایجاد امنیت، زیبایی را برای خانه یا محل کار  ایجاد می کند. روزت درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت است که در ادامه به توضیحات بیشتر درباره آن پرداخته می شود.

روزت درب ضد سرقت چیست؟

استفاده از روزت در افزایش امنیت درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی در افزایش امنیت درب ضد سرقت دارد؛ بنابراین پیشنهاد می شود برای افزایش ایمنی درب ضد سرقت از روزت های محکم و با کیفیت استفاده شود تا خیال تان از بابت امنیت درب ضد سرقت راحت شود. اگر قفل به کار رفته در درب ضد سرقت از نوع سیلنددار باشد، به روزت نیاز دارد. برای جلوگیری از شکستن قفل از روزت که یک نوع قفل روبند است استفاده می شود، در واقع استفاده از روزت در درب ضد سرقت سبب افزایش امنیت درب ضد سرقت می شود. روزت ها به گونه ای ساخته می شود که مغزی قفل در برابر شکستن حفظ می کند.حتی اگر قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت از کیفیت زیادی نداشته باشد با یک روزت با کیفیت می توان  دسترسی سارقان به قفل درب ضد سرقت جلوگیری کرد.

انواع روزت درب ضد سرقت

رزوت ها بر اساس ظاهر آن ها تقسیم بندی می شود. مدل های رایج روزت عبارتند از :

  • روزت مربعی
  • روزت تک کاسه گرد
  • روزت دو کاسه گرد

قیمت روزت درب ضد سرقت

قیمت روزت درب ضد سرقت به فاکتورهای مختلف از جمله جنس، کیفیت ، طرح و مدل و کشور سازنده بستگی دارد. روزت ها در انواع مختلف جنس  مانند آلومینوم، فولاد ، آلیاژ روی ساخته می شود. معمولا روزت های آلومینیومی نسبت به بقیه روزت ها قیمت کمتری دارند و روزت های فولادی محکم ترین نوع روزت می باشد و قیمت آن ها بیشتر می باشد؛ بنابراین در شهرهای پرجمعیت مانند تهران که ایجاد ایمنی در ساختمان اهمیت دارد، استفاده از یراق آلات درب ضد سرقت باکیفیت بسیار اهمیت دارد. برای اطلاع بیشتر از انواع یراق آلات درب ضد سرقت با نمایندگی درب ضد سرقت در تهران  تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های روزت درب ضد سرقت

روزت های درب ضد سرقت یکی از یراق آلات درب ضد سرقت است، که علاوه بر افزایش ضریب امنیت ، تاثیر زیادی بر ظاهر درب ضد سرقت دارد. بنابراین باید از جنس های محکم باید ساخته شود و در برابر هر گونه فشار از جمله دیلم مقاوم باشد. روزت های فولادی بهترین نوع روزت های محسوب می شوند.

خرید روزت های درب ضد سرقت

اگر بر روی درب ضد سرقت روزت نصب نشده بود، حتما برای خرید روزت آن اقدام کنید. در هنگام خرید به برند، جنس و کیفیت و طرح روزت درب ضد سرقت دقت داشته باشید، بهتر است از فروشگاه هایی خریداری کنیدکه محصولات با گارانتی و با ضمانت کالا ارائه می دهند، مراجعه کنید. قالان درب ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت و یراق آلات درب ضد سرقت باکیفیت بالا است که برای راحتی مشتریان نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی درب ضد سرقت در شیراز و درب ضد سرقت در کرج دارد.

تعویض روزت درب ضد سرقت

اگر پس از مدتی مشکلی برای روزت درب ضد سرقت ایجاد شد می توانید روزت قدیمی را با یک روزت جدید تعویض کنید. نصب روزت باید توسط یک فرد متخصص در این حوزه انجام شود تا از ایجاد امنیت و عملکرد آن اطمینان داشته باشید. نکته دیگر در هنگام خرید از روزت های با کیفیت و برندهای معتبر خریداری کنید. قالان درب خدمات نصب درب ضد سرقت در مشهد  و درب ضد سرقت در اصفهان را نیز انجام می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *