عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

با نصب درب ضد سرقت می توان تا حد زیادی امنیت و آرامش را در خانه و یا محل کار ایجاد کرد. علاوه بر امنیتی که درب ضد سرقت برای ساختمان ایجاد می کند، سبب زیباشدن سبک دکوراسیون داخلی می شود. عوامل متعددی بر قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار است که در ادامه به بررسی بیشتر آن پرداخته می شود.

جنس و کیفیت درب ضد سرقت

امروزه تولید کننده گان درب ضد سرقت در جنس های مختلف درب ضد سرقت را تولید می کنند. انواع مختلف درب ضد سرقت عبارتند از :درب های ضد سرقت چوبی، درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت آهنی، درب ضد سرقت شیشه ای  است. برای ایجاد امنیت درب ضد سرقت از ورقه های فولادی در درب ضد سرقت استفاده می شود. هر چه میزان ضخامت ورقه های فولادی بیشتر باشد، قیمتی که برای درب ضد سرقت در نظر گرفته می شود ، بیشتر خواهد شد. در واقع هر چه کیفیت درب ضد سرقت بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد. به عوان مثال درب ضد سرقت با چوب های طبیعی مانند راش و گردو قیمت بیشتری دارد.

کشور تولید کننده درب ضد سرقت

یکی از عوامل موثر بر درب ضد سرقت کشور تولیدی درب ضد سرقت است. درب های ضد سرقت ترک به دلیل کیفیت بسیار بالا و مقاومت زیاد و تنوع زیاد در طرح و مدلی که دارد به یک محصول پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. ولی قیمت آن نسبت به درب های تولیدی، دیگر کشورها بیشتر است. یکی دیگر از کشورهای تولیدی مطرح در دنیا چین است. درب های ضد سرقت چینی معمولا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و قیمت پایین تری برای آن ها در نظر گرفته شده است.

خوشبختانه امروزه تولید کنندگان ایرانی توانستند درب ضد سرقت و یراق آلات درب ضد سرقت را باکیفیت مشابه با کالاهای خارجی در طرح، مدل و رنگ های متنوع تولید کنند. قیمتی که برای درب های ضد سرقت ایرانی در نظر گرفته شده است، نسبت به کالاهای خارجی کاملا مقرون به صرفه است. قالان درب یکی از تولید کنندگان مطرح درب ضد سرقت در ایران می باشد. این شرکت تولیدی برای راحت شدن خرید مشتریان در شهرهای مختلف مانند درب ضد سرقت در کرج و درب ضد سرقت در تهران نمایندگی دارد.

اندازه درب ضد سرقت

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت در ب ضد سرقت ابعاد درب ضد سرقت یا اندازه درب ضد سرقت است. هر چه ابعاد درب ضد سرقت بیشتر  باشد، قیمت درب ضد سرقت افزایش می یابد. به عنوان مثال درب ضد سرقت لابی که ابعاد بیشتری دارد، قیمت بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.

وزن درب ضد سرقت

هر چه درب ضد سرقت سنگین تر باشد، استحکام و مقاومت بیشتری در برابر هر گونه  فشار و یا ضربه دارد. هر چه درب ضد سرقت سنگین تر باشد، قیمت بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.

کیفیت یراق آلات درب ضد سرقت

هر چه کیفیت یراق آلات درب ضد سرقت مانند دستگیره،  انواع لولا درب ضد سرقت ، قفل درب ضد سرقت بیشتر باشد، قیمت درب ضد سرقت بیشتر می شود. اگر بر روی درب ضد سرقت از قفل های هوشمند و یا دیجتال مانند درب ضد سرقت کارتی استفاده شده باشد، قیمت در نظر گرفته شده بر آن افزایش می یابد.

نصب درب ضد سرقت

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب ضد سرقت، هزینه نصب درب ضد سرقت می باشد. تولید کنندگان مختلف ، قیمت های مختلفی را در نظر می گیرند . برای اطلاع بیشتر و نصب درب ضد سرقت در اصفهان  و درب ضد سرقت در مشهد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *